Blogi, które czytam # 6

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:36

Właśnie tak! Pół roku - właśnie mamy szóstę odsłonę przedstawianych przeze mnie blogów. Seria przez Was zostało bardzo ciepło przyjęta i mnie osobiście cieszy fakt, że mogę Was pochwalić i dodać Wam trochę pewności siebie czy po prostu sprawić Wam odrobinę radości - bo przecież każde miłe słowo może zdziałać cuda, prawda? ;) Cieszy mnie też fakt, że coraz więcej moich blogowych koleżanek same robią takie zestawienia bo dzięki nim / Wam poznałam znowu kilka wspaniałych miejsc! ;) Dziś nie ma tylko świeżka bo tak naprawdę nie znalazłam godnego i ciekawego nowego bloga ;( ale może za miesiąć to nadrobię? Tymczasem sprawdzcie moje lipcowe polecenia ;)

1. Obsession Beauty




I co ja mam powiedzieć o fantastycznej Kasi? Jej blog to czysta perfekcja, zdjęcia jakby wyjęte z magazynu, sama Kasia pozytywnie nastawiona, śmiem przypuszczać, że z pasją do pisania czy fotografowania to ona już się urodziła. Finezja, elganckość, luksus - tam mamy to wszystko. Uwielbiam Kasię za to co robi - uwielbiam patrzeć na te zdjęcia ponieważ czuję jakbym 'na żywo' macała te produkty. Uwielbiam jej styl pisania bo robi to tak plastycznie, że ja wiem od razu ' dla mnie / nie dla mnie to'.  Każdy jej post może wyzwolić srocze upodobania czy też skutecznie spowodować opróżnienie naszego portfela. Ja nie wiem czy jej to mówiłam czy nie, czy chociaż raz wspomniałam, że to co robi to po prostu BAJKA ( ale mówię Ci to teraz!). Jej blog to takie miejsce stworzone z pasji, w które ona włożyła mnóstwo serca. Reklamowe katalogi mogą się chować przy jej zdjęciach i u niej ja po prostu cieszę paczadełko, zachwycam się markami czy nią samą ;). Bo wiecie z Kasią idzie pogadać a zazwyczaj pogadanki kończą się albo powinny kończyć szybkimi zakupami ( ja skutecznie się opieram :D). Żaden produkt nie jest przypadkowy, nie mamy tam bubli mamy klasę w najczystszej postaci podaną na srebrnej tacy przez mega profesjonalną osobę! Nie pozostaje mi nic oprócz słów: weźcie kubek czegoś zimnego, zajrzyjcie do niej a uwierzcie magia tego bloga powali Was na kolana!

2. Subiektywna Blog



Subi to jedna z tych osób do których będę zawsze żywić cieplejsze uczucia. Oprócz wspaniałego bloga, którego Subi prowadzi dała mi się też poznać od tej drugiej strony - od strony nie tylko blogerskiej ale też życiowej, takiej po prostu ludzkiej. Dostałam kiedyś od niej ogromną ilość wsparcia, ciepłych słów - po prostu kiedy ja miałam gorsze dni, gorszy czas w domu to Subi była i potrafiła powiedzieć coś co chociaż na moment topiło ogromną gulę w gardle - za to Ci zawsze będę dziękować ♥. W kwestii jej bloga - schludność, prostota, skromność a zarazem efektywność, pioronujące wrażenie - w tych słowach mogę powiedzieć jaki jest jej blog. Patrycja ujmuje subtelnością, wrodzoną skromnością i sercem na dłoni. Nie zostawi nic bez odpowiedzi, odpowiada wyczerpująco, nawiązuje kontakty z czytelniczkami - jest po prostu dobrą kumpelą!. Co ją wyróżnia? Ona sama pewnie by powiedziała 'krótkie rzęsy' :D jednak dla mnie to coś więcej: cały jej urok tkwi w tym, że blog to ona, ona to blog. To dwie spójne całości, każdy post jest przemyślany, dosadny i wnikliwy. Każdy wpis pokazuje mi, że to co ona robi to właściwe miejsce by się dzielić. Tak jak w przypadku Kasi to nie tylko hobby ale czysta pasja czego wiele osób może im tego zazdrościć. A Subi? Subi zawsze będzie dla mnie najbardziej uroczą osóbką w blogosferze ;).

3. My & my passions


Zaczarowana!! ;D Podobno w blogosferze zawsze znajdziesz osoby podobne do siebie i ja mam ich kilka, znaczy się kilka takich osób, z którymi mam wspólne tematy ( nie tylko kosmetyczne) i dla których wiem, że po prostu mnie lubią ( skromność :P). Jedną z nich jest ona! Ona sama nawet u Elfnaczi powiedziała o mnie, że 'wydaje mi sie pokrewną duszą' - ładnie, prawda? Ile to my się naszukałyśmy ( na filmwebie :P) - po części łączy nas pasja do filmów czy książek i lubimy te tematy u siebie. Kosmetyka nie jest jej obca i w najprostszy sposób, bez żadnych ozdobników przedstawi Ci wady czy zalety produktu. Nie owija w bawełną, nie próbuje jakoś na siłę zaistnieć - wiecie chodzi mi oto, że nie zabiega o uwagę - ja widzę, że to co robi, robi po prostu z zainteresowaniem i oddaniem. Nie znajdziecie tam luksusu czy drogich marek  - nie, to nie jest złe bo tu mamy po prostu koleżankę, dziewczyną z sąsiedzctwa. Mamy po prostu taką osobą z którą pogadamy o wszystkim , na wszystko razem znajdziemy rozwiązanie i na 100 % zawsze znajdziemy wspólny temat i nić porozumienia. Bo przecież zwykłe, najprostsze rzeczy przedstawione dla nas w taki sposób jaki ona to robi mogą nas zauroczyć ;). Przecież takie osoby też są potrzebne - takie, które są sobą, nie przejmują się niczym i lubią swoją prostotę ;)

4. Smaruje, wcieram, maluję



Kto nie zna Agaty łapka w górę? A teraz powinno Wam być wstyd ;D. Agata jest jedyna w swoim rodzaju! Jest kosmicznie zakręcona, niesamowita i taka 'swojska'! Nie znam osoby, która by tak prowadziła bloga - każdy jej tekst to nie tylko kompedium wiedzy o kosmetyku ale też skarbnica gnialnych tekstów czy zwrotów przez, które można uśmiać się do łez! Ja nie wiem jak on to robi, że każdy jej wpis to nie tylko zwykła recenzja - ona w swoje teksty wkłada kawałek duszy tak, że czytając wszystko robi się dla Ciebie plastyczne. Ja nadal czekam aż w końcu pokaże kolekcję swoich Maczków bo już czuję w kościach co to będzie za kosmos! ;D Zdecydowanie Agata to osoba, której nie grozi pustka na blogu bo śmiało można uznać ją za jedną z najbardziej pokręconych osób! Pokręconych osób w sensie pozytywnym. Jeśli macie doła, chwilę smutku wejdźcie do niej na dowolny wpis - gwarantuję, że humor Wam się poprawi poza tym jej opisy skutecznie zachęcą do zakupów ;D Ale ona sie nie boi tez wytknąć wad! Zrobi w to swój magiczny sposób ale jednak je wytknie, brawo!

5. Iwona Gold: blog o perfumach i kosmetykach



Iwonka ♥ Jej blog to niewątpliwie jedno z tych miejsc, które odwiedzam częściej niż wpisy się pojawią ( popraw się! :D).  Widzicie nazwę bloga - tak PERFUMY! I uwielbiam te tematy u niej , ja po prostu z utęsknienim czekam aż ona mnie czymś zaskoczy - a uwierzcie potrafi pokazać takie marki, które nie są popularne. Poza tym ona jest idealna - mogę jej zazdrościć urody i powiem Wam, że jest czego. To czysta perfekcja - czy to pokazuje cienie/ pigmenty na paczadełkach powiecie wtedy 'wow' czy pokaże jakąś pomadkę westchniecie wtedy i z zauroczenia i z lekkiej zazdrości. Nie raz mówiłam jej, że ze swoim wyglądem a zwłaszcza z pięknymi , pełnymi ustami mogłaby reklamować szminy!. Lubię jej blog za wrodzoną skromność i po prostu za to, że widać iż ona sama w każdy wpis wkłada całe swoje serce, całą swoją wiedzę. Nigdy się nie zawiodłam na tym co pisze - zawsze odpowie na nurtujące pytania, konwersuje z czytelniczkami i ma po prostu ogromny dystans do siebie. Czy to dostanie komplement na temat wpisu czy makiajżu, czy po prostu na temat jej urody czuć, że jej skromna osoba nie spoczywa na laurach tylko po prostu przyjmuje to z 'przymrużeniem oka'. Co mogę więcej powiedzieć? Mam nadzieję, że wiesz jak ważne jest dla mnie Twoje miejsce w siecie bo dzięki Tobie dużo odkryłam ze świata perfum i mam nadzieję, że jeszcze nie jedna osoba będzie zauroczona tym miejscem i jej osobą.

Uff. skończone, znacie moje lipcowe polecenia?;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze