Blogi, które czytam # 4

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:09

Normalnie to bym Wam pokazała migawki z kwietniowego miesiąca jednak nie robiłam zbytnio dużo zdjęć więc wszystko połącze razem z majowymi ujęciami w jednym poście ;D. Dlatego dziś przychodzę z kolejną piątką blogów! A no tak będzie tylko piątka ponieważ, iż ( uwielbiam ten wzrot! ;D) nie znalazłam żadnego nowego (ciekawego) początkującego bloga. Po prostu ja nie wiem czy wszystkie młode blogi się pochwały czy coś ale naprawdę jak bum cyk cyk, słowo harcerza nic mnie nie powaliło na kolana, nic nie wywarło wrażenia - może za miesiąc się uda, kto wie? ;)

A dzisiejsza piątka? Cóż jednym słowem jakby połączyć wszystkich autorów tych blogów  to  mamy tu istną bombę perfekcji :-D. No ale co ja tam będę Wam biadolić - zobaczcie sami/ same ;D

1. Agata ma nosa



Na pewno znacie bloga Agaty? Prawda? Każdy go zna ;D. Bo jak tu nie znać tego bloga i tej osoby? ;D Co powiem o Agacie? Specjalistka od jedzenia lodów ... lalkowymi nóżkami ;D, motywatorka, zawzięta biegaczka, prawdomówna jak diabli, często na mnie krzycząca ( wyobraźcie sobie, że dostaję od niej mejla a tam w tytule '!' serio? ;D. Poza tym zjada lody w tonach, robi przepiękne zdjęcia , nie lukruje, mówi szczerą prawdę, ma kapitalne posty a jej AMNMAG jest fenomenalny! A o Geeksach już nie wspomnę! A więc jaki jest blog Agaty? KOSMICZNY a raczej kosmicznie dobry - to jedyna znan mi bloggerka, która pisze o produktach wysokopółkowych i mówi a raczej zaznacza w poście 'otrzymałam to w ramach współpracy' - brawo kochanie ! ;D. A jej inspiracje  makijażowe? Ło Boziu! Do dziś pamiętam niebieskie paczadełko 'a'la pani ze sklepu' :D no po prostu bomba! Czysta kopalnia pomysłów, inspiracji a poza tym ona jest taka dobra! ( jak na mnie nie krzyczy ;D) i taka w ogóle ... mądra! :D ♥ Bo jak ona czasem napisze post to mamo! Ma to coś co poruszy najskrytsze nuty a wspominałam, że ostatnio walczyła o nasze prawo i głośno każdą z nas namawiała? Szacun! 

2. Hushaaabye



Matko czy naprawdę ta nazwa jest taka trudna? ;D O autorce chciałabym Wam powiedzieć mnóstwo rzeczy no ale w końcu to moja imienniczka Justyna a jak wiadomo wszystkie Justyny są sweet, super i cool ;D! ( i nie wierzcie jej jak mówi, że to ja jestem NIENORMALNA! no chyba TY ;D ;D). To moje takie guru w kwestii kosmetyków azjatyckich! Tak moi mili - ona wie na ten temat dużo a może nawet więcej ;D I to widać! Gdy jestem na jej blogu to momentalnie czuje się mądrzejsza - tak pięknie wykłada w poście wszystko co trzeba że zawsze wiem czy to dla mnie czy nie ( a zawsze mówię, że nie :D). Każdy jej post jest dopracowany w najmniejszym szczególe i to widać. Widać, że blog jest jej miłością, dzieckiem, jest jej światem bo oprócz typowych recenzji, daje tez rady, prowokuje do dyskusji. A wiecie, że my mamy dość blisko do siebie? Normalnie szał ;D ;D Bez mrugnięcia paczadełkiem jej blog u mnie ma pierwsze miejsce w kwestii azjatyckich kosmetyków , ba! nawet minerały już nie są tak straszne  gdy tak czytam jej opowieści i zachwyty ;)

3.  Hedonizm i eskapizm



Obok tego bloga nie przejdziecie obojętnie. Grzechem jest wręcz nie zajrzenie na tą stronę! Tam znajdziecie wszystko - ale nie takie brzydki misz masz tylko stylowy, w guście i piękny!
Na blogu znajdziecie recenzje kosmetyków, słynną '5 na piątkę' i inne podobne seriowe wpisy, czy przepiękne wnętrza. Bo wiecie to nie jest typowy urodowy blog.To blog  z pięknymi wnętrzami, detalami - nie zdajecie sobie sprawy ile razy spoglądałam na wnętrza jakie pokazuje Una i ile razy chciałabym tam się przenieść - nie ważne czy to pastele czy marmur czy drewno te widoki zapierają dech w piersi! Czym jeszcze mogę Was przekonać? A no tym, że autorka jest perfekcjonistką, ma poczucie gustu i taki swoisty swój 'niebanalny' urok a przy tym bije z niej szczera skromność czy brak wyższości. I to cenię! A jej zdjęcia? Ogromny pokłon i podziw za nie - widać, że fotografia to jej pasja bo całość wraz z tekstem mogłaby nieraz być pokazana w najlepszym magazynie! Ten blog, ta autorka to klasa sama w sobie! Obowiązkowa pozycja do poznania!

4. Blog Moniszona



Jeśli miałabym wskazać choć jedną rzecz z którą kojarzy mi się blog Moniki to niewątpliwie byłyby długie pazurki i mnóstwo, i jeszcze więcej i więcej lakierów! Bo wiecie Monika ma fizia na punkcie lakierowym! Tyle cudaków dawno nie widziałam! Poza tym zdobienia, zawsze idealne! No ale nie samymi lakierami żyje kobieta - mamy też masę kolorówki, masę pielęgnacji czyli wszystko dla każdego! Oprócz fizia na pukcie lakierów Monika, ma bzika na punkcie świec, świeczek ♥ Tyle zapachów dawno nie widziałam! Słoiczki to pewnie u niej się piętrzą! Oczywiście jak każda kobieta uwielbia dobre kosmetyki znaczy luksusowe - wiecie o co chodzi ;D . Ona sama przyjmuje krytykę na klatę, nie poddaje się i nadal tworzy, nadal jest sobą! To właśnie mi się w niej podoba - stara sie być jeszcze lepsza, poprawia się i nie daje złym komentarzom. Jedynie co mi brak to a rczej  ... chcę zobaczyć ilość lakierów jaką posiada ;D ;D

5. My strawberry fields


Ostatni blog na dziś ( ale wcale nie najgorszy Broń Boże!) to blog Ani. Kolejnej perfekcjonistki w każdym calu. Treść, zdjęcia i ona cała to jeden wielki plus! Jeden wielki pozytyw! Tutaj dostaniecie wszystko co potrzebujecie o danym produkcie i to jak podane: nawet w pełnym makijażu! ( skubana piękna jest!! ;D). Jest rzetelna, dokładna i nie czaruje: mówi czysto i prosto i zrozumiale dla każdej duszczyki. Czasem wzdycham do jej zdjęć ( w szczególności do zdjęć zapachu Paradiso ♥♥ bo to chyba u Ciebie je widziałam ;>)  i tych na plaży ♥ Cuda! Ania potrafi czarować, nakłonić do zakupu i gdyby mój portel był grubszy to z pewnością kupiłabym wszystko o czym mówi - no dobra, prawie wszystko ;D. Bo jak mam nie kupić czegoś skoro mówi o tym dziewczyna, która wydaje się nie mieć kompleksów, jest świetna, kapitalna,   kupuje mnie wszystkim i wydaje się taka 'swoja'? Najchętniej to bym poczytała znowu o jakimś zapachu także wiesz, liczę na Ciebie ;D

Uff powoli wyczerpują mi się komplementy ;D
Znacie ? Polecacie mi jakiś blog? ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze