Marzec w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:35

Jak to dobrze być w domu! *.* Od piątku cały czas byłam u teściów znaczy u Karola i powiem Wam, uwielbiam moją 'przyszłą rodzinę'. Co ja się naśmiałam, nachodziłam i uwaga uwaga! zjadłam z teściową pierwsze lody na mieście, pycha  ;D. Mój weekend minął bardzo pozytywnie i oby mi się taki cały kwiecień przytrafił ♥. Ale do rzeczy - dziś wieczorkiem w końcu pokażę Wam ten marcowy miesiąć w zdjęciach - wszak trzeba pokazać jak się w brązowych włosach wyglądało ;D.
Gotowe?No to zaczynamy ;D


Zaczniemy początkiem marca gdzie na dzień lub dwa ( wybaczcie skleroza) spadł śnieg o.O. Niby to nic zwykłego no ale w końcu wiosna była tuż tuż ;D. Na szczęście w momencie gdzie wszyscy mieli śnieg ja już miałam słoneczko i tak się pięknie utrzymało ;D


Tulipany na Dzień kobiet ♥ Białe mamy, żółte moje ♥ Cóż Karol sie naprawdę postarał ;D ;D. Stały bite 7 dni więc dane szczerze hahhaha ;D


Wtf? To jest rudy? Rude jest jedno pasmo! A więc tak się wygląda ponownie w brązie ;D Najpierw Karol powiedział: 'nawet dobry kolor ;D' serio o.O. W momecie gdy wróciłam, do rudości to chyba i mu kamień z serca spadł ;D. Zdjęcie robiłam na wieczór z lampą więc kolor może inaczej wyglądać bo na żywo był ciemniejszy ;)



Był świąteczny spacer, świąteczne widoczki i piękna pogoda ♥


I buzi buzi też było ♥ Ogólnie rzadko robimy sobie razem zdjęcia ale raz na rok wypada coś nowego sobie zrobić ;D. A weź tu zrób zdjecie jakieś jak on o 30 cm jest wyższy - wręcz niemożliwe! ;D


Syn dziadka, którym się zajmuje na święta mi 'dosłodził' a miała być dieta - chyba będzie 'dieta cud' czyli jem i czekam na cud ;D ;D



Szkraby znalazły zajączka - obyło się bez ofiar ale pierwsze znikły kinder jaja ;D. Co tam, że mieli po dwie torby słodyczy! Najważniejsze jajka a raczej zabawki z nich ;D



Moja królewna ♥
Chyba nie umiem jej niczego odmówić a Karol tym bardziej ♥ Większość osób mysli, że to moja córka ale to tylko moja chrześnica - zresztą my mamy specyficzną więź ^,^ Tak czy siak ona bardziej jest moja niż siostry ;D ;D

I na tym bym chyba zakończyła bo nie wiem czy coś jeszcze było :)
 A Wasz miesiąc jak?:)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze