Luty w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:36

Luty, sruty i do pupy ! ;D.
Takim optymistycznym akcentem rozpocznę moją wędrówkę po tzw. 'miesiącu zakochanych'.
Nigdy nie lubiłam lutego , nigdy nie lubiłam Walentynek, dlatego jako 'anty -walentynkowa' wszelkie serduszka, lizaczki i inne pierdoły wręcz mnie irytują ( chociaż moja mama zawsze mi powtarza ' to, że nie lubisz nie znaczy, że nie jest miło jak coś dostaniesz'). Broń Boże jak ktoś chce to niech je obchodzi ( najlepiej z 5 km ode mnie ;D).
No dobra, Walentynki były ale było jeszcze jedno wielkie wydarzenie ( wielkie na miarę ilości pożartych kalorii) - taaaaaaaaaaaaaak o tym własnie mówię i tutaj bardziej byłam przychylna ;D.
Pominę fakt, że przez cały luty miałam słoneczko, trochę deszczu ( w nocy) i zero śniegu  ♥ to stwierdzam, że nawet udany był ten miesiąc - same zobaczcie!



Zaczniemy wiosennie, bo u mnie już tak jest hahhahahahhahahh ok, no dobra po trochu zazdroszczę niektórym z Was śniegu ale cóż, byłam grzeczna więc mam słoneczko :D :D. Jeszcze czekam aż krokusiki rozkwitną i będzie cacy ;D



Tłusty czwartek ... był naprawdę tłusty! Mamijne pączki z dżemorem od mojej 'przyszłej' ( prawdopodobnie :P) mamy ♥. Smakowały wyśmienicie - i tu jest pewien szkopuł bo kupnego zjem połowę i jestem syta a tych zjadałam 3 lub 4 przez cały dzień :D ( + 1,323548654523 kg ) ;D


WALENTYNKI! 
Misie, serduszka i inne pierdółki. Raz w życiu dałam Walentynkę i więcej nie zamierzam ;D


Taaaaaaaaka pogoda! Komuś oddać trochę ciepła ? Więc przesyłam gorące uściski ♥♥
Dziwnie czuję, że w marcu nasypie śniegu po kolana ;D



W kwestii Walentynek.... tak, mój Karol mimo moich sprzeciwów postanowił dać mi coś ;D. Pierwszy odruch - nawrzeszczałam na niego ;D. Jestem okropna! ♥ Małe Kinderki oddałam małej a my zjedliśmy Oreo ♥♥


Oesu! Jakie one są pyszne ♥. Ewidentnie będą moimi ulubionymi żelkami, ever ;D. Taka paka za 3 zł - zjadłam prawie sama ( nie licząc kilku sztuk danych Karolowi czyli mam kolejne + 4524521537 kg ;D).


A w Tesco już Wielkanoc - przyznam się, te kjóliczki są tak urocze ♥ Chyba kupie je maluchom ♥. Dlaczego jak ja byłam mała to takich słodyczy nie było??!

A wiecie, że mamy rok przestępny? Oby marzec był kapitalnym miesiącem ;D

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze