Blogi, które czytam #2

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:05

Jestem w mega szoku!. Pierwsza szóstka blogów została przez Was bardzo ciepło przyjęta - posypała się masa miłych słów pod adresami przedstawionych autorek ( zasłużenie!) ♥
 Mimo, że blogi typu 'urodowego' w sieci  wyrastają jak grzyby po deszczu to cieszę się, że mogłam Was zapoznać z innym twórcami. Z tego co widzę znacie większość autorów więc ciężko będzie zaskoczyć Was czymś nowym, no ale się postaram ;). W sumie miała być tylko 5 blogów ale zostanę przy pierwotnej formie czyli przed Wami kolejna szóstka blogów, które odwiedzam!
 Jestem szalenie ciekawa czy i z tej szóstki znacie blogi ;)

1. W Pudrze



Moja piękna Sonia ♥.  Owa niewiasta kusi luksusem ( mnie skusiła na markę Guerlain ♥ ;D) jak widać robi to ze 100% skutecznością. Nie dość, że ma przepiękne zdjęcia to jej styl pisania jest fenomenalny! Chciałabym umieć tak pisać, tak tworzyć. Wchodząc do niej możesz wiedzieć, że Twoja lista zakupowa luksusowych marek urośnie do niebotycznych rozmiarów a sama będziesz oczekiwać czym Cię Sonia jeszcze zaskoczy! Powinnam dodać, że Sonia jest jedną z tych osób, która zawsze do Ciebie wyciągnie pomocną dłoń a uwierzcie potrafi zaskoczyć i nie raz sprawiła uśmiech na mojej buzi! ;) . Jej blog z pewnością może być uznany za 'ten z wyższej półki' , za taki pisany nie tylko z pasji ale też pisany pięknym sercem. Sonia sprawia, że każda kobieta u niej może poczuć się jak księżniczka, a każda księżniczka lubi dobre rzeczy, i każda z nas czasem potrzebuje odrobiny luksusu. No bo jak widząc piękna fotografię, cudowny opis i tak śliczną buzię , nie można kupić takiego produktu ? Ja uległam raz jej namową i zakładam, że zrobię to ponownie bo świat Sonii mógłby nie raz zdominować zdjęcia reklamowe niektórych produktów!

2. Uśmiechnięte oczy



Szukacie bloga gdzie naturalna pielęgnacja jest opisana w prosty i zrozumiały sposób a autorka jest tak sympatyczna, że z góry podbije Wasze serducho? No to proszę, zapraszam Was na poznanie Żanety ;).  Nie dość, że wytłumaczy Ci 'po polsku' co jak z czym i dlaczego to odpowie na masę Twoich nurtujących pytań. Poza tym ma nieskończony optymizm, którym zaraża na każdym kroku - od razu widać, że Żaneta jest jedną z tych pozytywnych osób z którymi po prostu chce się obcować!
Ostatnio z Żanetą wymieniałam kilka zdań i stwierdzam, że ma ogromne poczucie humoru, dystans do siebie i jak na tak młodą osobę ogromną kosmetyczną wiedzę o 'naturalnym świecie'. Wiecie i to nie taka wiedza podręcznikowa tylko taka przyswojona na podstawie obserwacji, prób i błędów taka, którą można odkryć tylko przy zapoznaniu się z czymś. A widać, że Żan naturalność ma w swojej krwi i modlę się aby było więcej takich blogów, gdzie naturalna pielęgnacja nie będzie wyłożona jako materiał podręcznikowy tylko jako jako materiał doświadczony, brawo Żan! ;)

3. Siouxie and the city



Oto blondynka, która kiedyś w pewnej fazie swojego życia miała lekko różowe włosy przez co jeszcze bardziej ją 'pokochałam'! ♥ Agnieszka jest dość specyficzna: po prostu pasuje jej wszystko!   Ci co tworzą pomadki, chyba myślą o niej bo każdy odcień jest wręcz stworzony dla niej.
Siouxie jest też jedną z tych osób, które nie przedstawiają 'suchego faktu' na temat produktu ale jak trzeba to wykona tez kilkanaście makijaży by przybliżyć odcienie np. szmin ( tak też było w przypadku pomadek Joko gdzie pokazała ich chyba 10 czy 12!).
I jest cholernie odważna i dzielna! Śledzę dużo blogów urodowych ale ona należy do małego grona urodowych 'ekspertów', którzy od kuchni przedstawiają zabiegi kosmetyczne! I nie ważne czy to zabieg na brwi czy coś bardziej ekstremalnego ona pokaże Ci wszystko - od początku, do końca, zobaczysz fotorelację przed zabiegiem, w trakcie jak i po kliku dniach! Ja do dziś pamiętam bodajże 'wampirzy lifting' (czy coś takiego z igłami) gdzie naprawdę mnie zmroziło ( bo ja się igieł boję) a ona miała tam jeszcze uśmiech! Wielkie brawa jej się należą! ♥

4. A piece of Ally



Bloga Olgi poznałam już jakiś czas temu ale nadal mnie zadziwia! Z całą pewnością jest to jeden z tych blogów w sieci, który nie jest wystarczająco doceniony!.
Olga ma wszystko czym charakteryzuje się dobry, rzetelny blog: piękny szablon, genialne zdjęcia, dobra treści i serce jak na dłoni!. Gdy do niej trafiasz masz wrażenie, że ten blog prowadzi jakiś ekspert bądź jakiś dobry fotograf!. Moje kobiece poczucie estetyki w tym przypadku jest bardzo zaspokojone! W jej przypadku wszystko jest dopieszczone do granic możliwości, nie ma żadnego przesytu czy czegoś monotonnego - jej blog może inspirować.
Osobiście uważam, że blogi Olgi jest skazany na sukces. Jak nie teraz to później bo obok tak dobrego pióra i treści nie można przejść obojętnie. Forma, treść jak i autorka pewnie nie raz mnie pozytywnie zaskoczą na co niecierpliwie będę czekać.

5.  Kociamber w podróży



Oto przed Wami kobieta, która nie boi się nowych wyzwań, która wraz ze swoją rodziną obecnie mieszka w pięknej, słonecznej Turcji!. Magda to jedna z tych babek, która nie rzuca słów na wiatr, jest otwarta na nowe możliwości i nie boi się działać. Na jej blogu nie spotkać tylko recenzji kosmetycznych. Cenie ją za to, że mogę się wiele dowiedzieć o innej kulturze. Wraz z nią mogę przejść się po tureckim rynku, odwiedzić wiele zabytkowych miejsc. Ona sam stara się pokazać Turcję 'jej okiem'. Czasem się dziwię co tam można spotkać np.olejek z kapusty czy szampon z czosnkowy - jak widać Magda na swojej drodze spotyka takie 'perełki' i chętnie się dzieli nimi z nami przy tym objaśniając nam na ten temat wiele rzeczy. U niej spotkacie też sporo naturalnej pielęgnacji.
Na temat Magdy mogę powiedzieć dużo ale wciąż mam  w pamięci jak jej córka drastycznie skróciła swoje piękne długi włosy i przekazała na szczytny cel! Brawo za postawę!
Cóż mogę powiedzieć więcej? Kociamber to nic innego jak blog pełen pasji i miłości ♥

6. Okiem Justyny



I pora na dzisiejszy debiut. Mój wybór padł na bloga mojej imienniczki ( bo wszystkie Justyny są fajne :D). Póki co dopiero zapoznaję się z blogiem, z jego autorką ale mogę powiedzieć Wam: ona nie boi się pokazać swojej przemiany, nie słodzi, otwarcie mówi co ja w czymś drażni i chętnie podtrzymuje kontakt z czytelnikami i to nie tylko na blogu ;). Widzę też, że Justyna pracuje nad zdjęciami i udoskonaleniem swojego 'małego świata'. Póki co start, treści i fajna osoba autorki jest u mnie na plusie i mam nadzieję, że jej blog przypadnie i Wam do gustu ;)
A ja dziękuje Agnieszce, dzięki której poznałam bloga :*

Na ten miesiąc to wszystko - miłego zapoznawania się nowymi jak i tym bardziej Wam znanymi blogami! ;)
P/s żeby przejść na danego bloga wystarczy jak klikniecie w grafikę ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze