Wrzesień w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:03

Wrzesień, wrzesień i po ;). Mój obfitował w wiele niespodzianek i wypadów.  Założyłam też Instagrama ( z prawej strony odnośnik) i tam zamieszczam a przynajmniej staram się pokazać Wam wszystko na bieżąco. Może nie wszystko bo co to za miesiąc w zdjęciach skoro wszystko zobaczycie? ;) Dziś będzie wiele zdjęć nieopublikowanych na IG ( jeszcze :P) ;)!


Zaczniemy od ... no właśnie czujecie już święta? Ja nie, ale u nas w sklepie po 1 już poczuli :-D


Wypad z Karolem i jak zwykle udaliśmy się ( po zakupach :P) na żarło ;P Mi wystarczą 2 stripsy i frytki a jemu? Matko on nawet moje podjada! :P


Goździkowe love <3 Stały 2 tygodnie ;)



Zabraliśmy też naszą małą do Zoo ;) Dla dwulatki wszystkie zwierzęta to koń albo mu o.O Mnóstwo atrakcji ale najważniejsze, że miś świetnie się bawił ;) <3




A to hipcio Tosia do którego miś wrzuciła swój smoczek :D. Musiałam rękę za ogrodzenie włożyć by jej wyciągnąć bo ryk niemiłosierny ( dobrze, ze ogrodzenia są podwójne :P)


Kartki urodzinowe, słodycze, upominki <3 I pomyśleć, ze wszystkie wiśnie w likierze zjadł mój brat o.O


Chyba nie tylko ja lubię gruszki ^.^ 2 biedroneczki urządziły sobie w jednej domek - tak to jest gdy zbiera się gruchy spod drzewa ;)

Powiem Wam, że ostatnio polubiłam fotografować naturę - tak jakoś mnie wzięło. Nie są może to idealne zdjęcia ale mi się ogromnie podobają ;) Dlatego tu pokazuję ostatnie moje 'dzieła' ;)






Na sam koniec jeden z moich podopiecznych, Pan Michał obchodził 79 urodziny! Musiał być prezent! ;)


Uff, wcale nie ma tego tak dużo jak myślałam.

A jak Wasz wrzesień? ;)

P/s próbowałam wczoraj wgrać nowy szablon ale jak widać rozwaliłam tylko stary, który na chwilę obecną tak będzie wyglądać gdyż iż  nie zrobiłam kopii!!

Zdolna ja!

  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze