Libster blog award

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:23

Z tego co pamiętam to kilka miesięcy temu odpowiadałam pierwszy raz na zadane pytania ;). Na początku tego tygodnia dostałam nominację od Anny, a skoro amamy weekend pomyślałam, że warto mnie ciut lepiej poznać ;)




1.Ulubiona marka kosmetyczna.
Ciężko mi wybrać jedną markę - są dwie marki, które powoli 'zbieram' albo inaczej kolekcjonuję - Smashbox oraz Guerlain - po prostu PRZEPADŁAM! *.*
2.Czerwona czy różowa szminka?
Jako, że jestem rudzielcem powinnam powiedzieć, że czerwień jednak takowego koloru nie mam w swoich zbiorach ;D Zdecydowanie lepiej się czuje w każdej odmianie różu ;)


3.Co zawsze masz w swojej kosmetyczce?
W takiej 'podręcznej' to zawsze jest pilniczek do paznokci i małe chusteczki nawilżane ;)
4.Kot czy pies?
Mimo, że w moim domu zawsze było pełno zwierząt to zdecydowanie wolę koty ;) Miałam też psy jednak koty cóż uwielbiają mnie a raczej moje łózko ;) Mama się śmieje, że gdy ja rano wstaję to za mną idą oba koty ;P
5.Wymarzone wakacje z nieograniczonym funduszem.
Gdzieś gdzie jest ciepło!  O tak, zdecydowanie a jeśli nie na żadnej plaży, nie nad oceanem to chętnię przeżyję całe festiwalowe lato i tu mam na myśli największe evnety typu Ultra Music Festival ,Tomorrowland  czy AMF- jednym słwoem wiele hałasu, wielki tłum i masa energii ;)

6.Najgorsza książka jaką czytałaś.
Ostatnio zaniedbałam tą sferę ;x Na myśli przychodzą mi wszystkie szkolne lektury z "Potopem' czy 'Lalką' na czele ;P
7.Najlepszy prezent jaki dostałaś.
Z rzeczy materialnych to chyba perfum 'Paradiso' zapach, który za mną chodził <3 a z takich rzeczy niematerialnych najlepszym prezentem były dla mnie słowa córki jednego z moich pacjentów ' pani ma serce do swojej pracy i jak pani nie pomoże to nikt inny tego nie zrobi'. Uwierzcie miałam +100 do samooceny ;D


8.Czy mówisz w jakimś języku obcym, a jeśli tak to w jakim?
Standard angielski i niemiecki, który zaniedbałam ;P Kiedyś uczyłam się francuskiego ale łamało mi to język - najdłużej wytrzymałam z językiem hiszpańskim - bardzo prosty w nauce ale po pół roku dałam sobie spokój ;P
9.Czy lubisz gotować i jeśli tak to co najbardziej?
Uwielbiam! Moje popisowe danie to schab w sosie śmietanowym z warzywami - pychota! Ale bardziej wolę piec ciasta! ( Stąd wyglądam  jak kuleczka :P)
10.Czy często chodzisz do kosmetyczki?
Nie byłam ani razu :P
11. Wymarzona sukienka (wrzućcie zdjęcie jeśli macie)
Nie mam takowej chociaż tą wynarzoną jest zawsze ta jedna, jedyna biała <3


Typowac nikogo nie będę - kto chce niech udział weźmie w zabawie, chętnie poczytam ;)

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze