Urodzinowe rozdanie!

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:15

Tak wiem, pojawił się dziś jeden post a ja już mam drugi! I to nie byle jaki tylko z rozdaniem! Bo co to za świętowanie kiedy nie mogę się dzielić swoją radością z Wami? Skoro ja jestem obdarowywana postanowiłam, że jedna z Was tez będzie się cieszyć! ;)

Wystarczy, że :
1, Jesteś obserwatorem bloga
2. I złożysz mi życzenia! ( interpretacja dowolna!) ;D
Reszta jest obowiązkowa ;D

                                                                                     
Ale zanim przejdziesz do wypełniania, przeczytaj regulamin!

1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga.
2. Rozdanie trwa od dziś do 21.09 a wyniki postaram się podać w ciągu 3 dni.
3. Nagrodą w rozdaniu jest wybrana paletka  marki Sleek lub Zoeva, która Wam 'oferuję'.
4. Podane paletki możecie zobaczyć na mintishop.pl . Po wyłonieniu zwycięzcy wybrana paletka zostanie przeze mnie zamówiona i dostarczona pod wskazany adres laureata ( na terenie PL)
5. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie losują kolejną osobę!
6. Koszt paletki jak i wysyłki pokrywam JA!
7. Opcja I wyboru to opcja w której zaznaczacie jaka paletkę pragniecie wybrać. II wybór jest po to bym w razie niedostępności Waszej upragnionej paletki mogła zamówić iną - ale taką, któą w razie 'w' tez byście chciały.
8. Mintishop.pl nie ma nic wspólnego z rozdaniem.
9. Wygra osoba z najbardziej kreatywnymi życzeniami!
10. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.



Powodzenia! ;)

P/s w komentarzu dajcie znać, że zadanie wykonane! :)

  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze