Przeczytane w lipcu ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 17:12

Uff! Muszę powiedzieć, że w lipcu rozpędziłam się w czytaniu - jakbym czuła, że nie będe mieć na to czasu później ;( I tak się stało - dostałam 3 starszą osobę pod opiekę i mówię Wam - zero wolnego czasu - mój K zawsze mówił, że mam za dobre serce ale teraz już w ogóle wolę nie myśleć co będę miała do słuchania :P No ale my nie o tym tylko o tym co przeczytałam :P a przeczytałam sporo ;)

1. 'Sorry, przepraszam' Gail Jones klik



Opowieść o dziecku, które urodziło się w rodzinie, która tak naprawdę go nie chciała i szczerze powiem Wam, że dawno nie czytałam tak kiepskiej książki. Mało dialogów zbyt dużo monotonnych opisów i ten archeologiczny wątek w tle. Ciężko przebrnąć przez te strony ;/

Ilość stron: 238

2. '7 razy dziś' Lauren Oliver klik


Paczka przyjaciółek, są popularne, mają wszystko po drodze z imprezy uczestniczą w wypadku gdzie jedena z nich 'ginie' ale co rano budzi się i odtwarza ten sam dzień od początku. To jest TA książka gdzie myślałam 'ona przeżyje' i zacznie od nowa - z drugiej strony daje ksiązka do myślenia nad naszymi czynami i nieprędko o niej zapomnę.

Ilość stron: 384

3. 'Zdrada na trzy głosy' Tess Stimson klik



On prawnik od spraw rozwodowych, jego żona pisze książki kucharskie, mają 3 dzieci i pojawia się ta trzecia - młoda seksowana prawniczka. Jeju ale się tu uśmiałam! Nie dość, że mamy tu zabawne sytuacje, masę erotycznych zdarzeń to książka jest naładowana pozytywnymi emocjami - dawno żadna lektura tak mnie nie powaliła na łopatki ;D

Ilość stron: 304

4. 'Łańcuch niewierności' Tess Stimson klik



Szczerze to tu się rozczarowałam na historii - myślałam że po 'Zdradzie ..' dostanę drugą ciekawą historię jednak w moim odczuciu książka jest napisana 'na siłę'. Sama historia jest ok: ona zdradza męża a on żonę, jej mąż umiera, jego żona choruje w tle wątek dzieci, szpitala jakoś zbyt naciągane było to wszystko.

Ilość stron: 288

5.. "Ślubowanie Lenobii' P.C Cast klik


Uwielbiam serię 'Dom nocy' a ta lektura mnie nie porwała. Przeszłość Lenobii jak dla mnie to jedna wielka nuda i w momencie kiedy naprawdę historia mnie zaciekawiła to mamy już ostatnią stronę ;O Chyba autorką brakło jakiegoś lepszego pomysłu na jej przeszłość bo wyszło mizernie :)

Ilość stron: 155

6.'Przysięga Smoka' P.C Cast klik



Oj tak, tu już jest niebo lepiej. A sama historia Bryana znaczy Smoka jest znacznie ciekawsza, pełna humoru i nieoczekiwanego zwrotu akcji. Nawet ja się nie spodziewałam, że takie 'losy' spotkały mistrza szermierki ;) Zdecydowanie do tej lektury będę powracać co jakiś czas ;)

Ilość stron: 157

7. 'Oczarowana' Jill Shalvis klik



Mamy tu 3 siostry, które po śmierci matki oddziedziczyły podupadły hotel, środkowa z nich Maddie (Mysz) poznaje Jaxa i ja Wam powiem - z chęcią bym go też poznała ;D Naprawdę ich sceny miłosne były ... takie, że czułam się jak podglądacz! Pełna ciepła, humoru i lekkiej erotyki powieść mnie ubawiła ;)

Ilość stron: 384

Uff więcej grzechów nie pamiętam :P
Łącznie przeczytałam: 1910 stron :D

Miłej niedzieli ;*

  • Share:

You Might Also Like

22 komentarze