MOIA podkład HD 2

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:22

Znalezienie idealnego podkładu u każdej z nas jest lekko mówiąc stresujące. A to nie ma takiego odcienia, a to ma dziwną butelczynę, a to ciemnieje na twarzy... jednym słowem zawsze 'coś'! U mnie też był taki problem no bo jak dobrać podkład dla bladziocha? Przeważnie każdy jest dla mnie za ciemny ale i ja znalazłam idealne rozwiązanie - odcienie Ivory czy Porcelain są idealne!Dziś będzie o podkładzie z numerkiem - tak z numerkiem, który z początku mnie przeraził kolorem :D


Dostępny w 8 odcieniach. Kryje niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski. Spełnia funkcję podkładu, korektora i bazy. Dla każdego rodzaju skóry. Nadaje cerze świeży oraz promienny wygląd. Dzięki technologii SOFT FOCUS. Idealnie dopasowuje się do odcienia skóry

Zgodzę się z wszystkim oprócz tego, że spelnia fukcję korektora ;) Podkład nie radzi sobie z większymi zaczerwieniami, z małymi owszem kryje je idealnie. Kolejny plus ma za to, że nie ciemnieje, po kilku godzinach wymaga lekkich poprawek ale nadal cera wygląda na zdrową i świeżą. Suchych skórek raczej  nie podkreśla (  takowych u mnie nie ma ). W moim odczuciu podkład jest lekki - bardzo szybko się wchłania, aplikacja nie sprawia problemu niezależnie czy użyję paluchów czy pędzla, krycie ma lekkie. O dziwo najlepiej mi się nosi go w te upały - nie spływa po buzi!


Tubka to tubka, zwyczajna, standardowa - takich opakowań jest wiele na naszym rynku  ;). Tubka jest miękka i z wydobyciem podkładu nie mam problemu. A sam fioletowy motyw kwiatowy mi się podoba bo rzadko spotykam takie grafiki na podkładach :)

Moja sis i bratowa uważają, że u mnie żadnego podkładu na buzi nie widać i nie widzą sensu bym go używała dlatego, żeby Wam pokazać efekt czekałam na te 'kobiece dni' bo tylko wtedy od czasu do czasu wyskakują mi nieproszeni goście ( głównie na buzi mam piegii i kilka blizn od ciągłego drapania  :P)


Podkład lubię i ubolewam, że powli dobijam do dna tubki ;x. Stosowałam go przez jakieś poł roku może dłużej.  Z całą pewnością jest godny polecenia  i świetnie nada się dla osób, które nie mają dużych niespodzianek na skórze .
Dostępny w sklepie Kontigo ( Warszawa). W 3 wersjach: HD, Satin oraz Matte. 

  • Share:

You Might Also Like

35 komentarze