Golden Rose - puder do brwi nr 102

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:08

Śmiało mogę powiedzieć, że 'odkryłam swoje brwi' ;) Jakoś wcześniej nie przykładałam uwagi by o nie zadbać, oczywiście systematycznia regulacja jest ale żeby je podkreślać? Kiedy patrzyłam na kobiety tutaj mieszkające, które swoje brwi podkreślają czarną kredką do oczu to nie wiedziałam czy śmiać się czy płakać ( moja siostra i mama od lat tak robią :-P). Dlatego ja postanowiłam być inna, odkryć swoje brwi a raczej 'ubrać je' do czego posłużył mi ten puder ;)


Golden Rose na rynek wypściło 7 odcieni pudru - mój to numer 102.

Golden Rose Eyebrow Powder to puder do okolic brwi stworzony po to, aby w naturalny sposób je wygładzić. Wygodny w nakładaniu dzięki aplikatorowi. Produkt dostępny w 7 kolorach.

Puder wygrałam w jednym z rozdań ale nie miałam do niego aplikatora ;x.  Zamknięty w małym plastikowym puzderku przypomina zwyczajny cień do powiek. Tłoczony symbol marki 'GR" na pudrze wyglądał efektownie i przez pewien czas nie znikał, jednak kiedy już sobie o nim wyrobiłam opinię i zabrałam się do zdjęć to u mnie już go nie było  :P



102 to jasny brąz chociaż na zdjęciach w internecie wygląda na bardzo ciemny! Mi ten kolor pasuje, nie wyglądam w nim komicznie ( tak mi się przynajmniej wydaje ;P). Operuje się nim łatwo . Jeśli chodzi o pigmentację to nie jesteś jakaś super hiper wow ale spokojnie wytrzyma na brwiach większość dnia - no chyba, że z nieba leje się deszcz a wy idziecie bez parasola ;) Nie zauważyłam by się osypywał czy pylił.


Plastikowe pudełeczko na początku miało mocny zatrzask ale po wielokrotnym otwieraniu się wyrobiło i teraz jest cacy ( na szczęście bo była katastrofa!) ;D. Samo opakowanie mieści się w dłoni, więc można wrzucić do torebki i w razie 'w' zrobić poprawki ;). Niestety jak widzicie plastik szybko się rysuje ;/

Niestety nie mam pędzelka do brwi by wam pokazać efekt więc posłużył mi to tego mój paluch ( teraz mi służy do tego pędzelek od korektora :P)

Od góry: zdjęcie bez pudru / środkowe podczas nałożenia / dół bo lekkiej korekcie 


Ja jestem z tego efektu zadowlona i wygląda on bardzo naturalnie - zresztą nie lubię mocno zaakcentowanych brwi a sądząc po jego znikomym ubytku będzie gościł u mnie dłuższy czas :)
Za 2.5 g zapłacimy do 11 zł, a sam produkt dostaniecie na stronie producenta lub jego wysepkach.

A czym Wy podkreślacie swoje brwi?:)

  • Share:

You Might Also Like

33 komentarze