Fa Magic Oil - żel pod prysznic Pink Jasmine

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:09

Bardzo rzadko kupuję żele z Fa, powód? Wywołują u mnie swędzenie i to nie takie liche tylko po prostu mam chęć 'ściągnąć' z siebie skórę DOSŁOWNIE! Ale przepadłam, żel się ładnie do mnie uśmiechał w sklepie, poza tym był w promocji więc dałam mu szansę, w ogóle on był różowy a to przecież musiało zwiastować coś dobrego, no musiało...


Rózowy, różowy, różowy, czy on nie jest idelany do babskiego kącika w łazience?

Od producenta:


Jakoś za bardzo nie czułam w nim tego 'magicznego olejku'. Dla mnie to po prostu zwykły żel z całkiem dobrym chwytem marketingowym ;) Jako żel sprawował się dobrze - mył, dostatecznie się pienił - czeggo chcieć więcej? Nie ma 'olejku' więc nie ma tłustych śladów :P

Skład:


Dla mnie najważniejsza sprawa to taka, że nie czułam po nim swędzenia! W końcu ulga ;D Żel nie wysusza, nie podrażnia jednak warto sięgnąć po balsam po jego użyciu bo zbytniego nawilżenia też nie odnotujemy...

Sam żel zamknięty jest w  plastikowej butelce. Otwieranie typu 'klik' problemu nie sprawia. Niestety nie postwaimy go na głowie. Podczas zużywania żelu możecie zwrócić uwagę, że tylnia naklejka jest bardzo święcąca - taka imitacja cekinów ;) i nie, to nie nasz olejek tak się świecił.
Żel ma ładny, kwiatowy zapach, który szybko się ulatnia ;x i też delikatny różowy kolor


Jeśli chodzi o wydajność to mi wystarczył na 2 tygodnie używania - mało ale podbierał mi go brat i ojciec także chyba tez chcieli ładnie pachnieć ;D

Żel dostaniecie w marketach, drogeriach.
Za 250 ml zapłacimy do 11 zł ( stanowczo za dużo) w promocji kosztuje ok. 7zł

Moja ocena: 2,5/5

  • Share:

You Might Also Like

35 komentarze