Przeczytane w maju ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:45

Im cieplej tym bardziej nie mam weny by zabrać się za książkę :(. Ubolewam nad tym bo książki wręcz 'pożeram' więc zebrałam się w sobie i od połowy maja do teraz przeczytałam aż 3 książki - a uwierzcie mi, że gdy wieczorem wracałam po rehabilitacji, gdy już zrobiłam te 15 km rowerem to nie miałam ochoty sięgać po lekturę ;(. W maju jednak postanowiłam przeczytać 'życiowe historie', a dokłądnie jakie zobaczycie niżej.

1. 'Mamusiu, tatusiu za co mnie tak nienawidzicie?' Casey Watson klik


Kolejna książka z serii 'Skrzywdzone' - moja 4 przeczytana pozycja z 11 dostępnych. O ile poprzednie książki czytało mi się migiem to ta dla mnie była nie do przejścia - co prawda jest to smutna historia małego chłopca ale nie porwała mnie aż tak bardzo. Nie żałuję, że ją przeczytałam, bo to kolejna historia, w której człowiek się zastanawiam co jest nie tak z innymi ludźmi.

Ilość stron: 282

2. 'Piekło siedemnastolatki. Byłam dziewczyną narkomana' Barbara Samson klik


Tą książkę przeczytałam jednym tchem. To taka 'spowiedź' autorki, która mówi nam a raczej próbuje w jakiś sposób pokazać czym grozi seks bez zabezpieczeń nie wiedząc nic o tej drugiej osobie. Czytając aż mi się włosy jeżyły na jej 'młodociane' podejście a tym bardziej na podejście głównego bohatera! Dobrze, że o AIDS i tych sprawach od dawna mówi się głośno!

Ilość stron: 177

3. 'Okaleczona' Cathy Glass kilk



Książka jest autorstwa tej samej pani co przy pozycji nr 1. Jednak to jest ta lektura co zapada w pamięć! Nie mogę pojąć okrucieństwa wobec dzieci a po tej lekturze zrozumiałam, ze rodziny zastępcze są potrzebne i odwalają kawał ciężkiej roboty! Na samym końcu się popłakałam i jestem ciekawa co dalej się stało z Dawn i czy po nastu latach ma kontakt z Cathy.

Ilość stron: 315

Razem przeczytałam 774 strony ;)

Czytałyście coś z tego?;)

  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze