Majowe denko #9

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:45

No nie wierzę! :D Na początku maja przedstawiałam wam denko kwietniowe a tu już czas na denko majowe - uff dwa denka w jednym miesiącu MISTRZ :D Tym razem nie ma tego dużo, pomijając fakt, że w łazience stoi kilka produktów góra na dwa użycia ale przecież nie będę ich wykańczać na siłę :-P?


Czy wam też maj tak szybko minął? Bo w kwestii zużywania to miałam wrażenie, że wszystko się ciągnie i ciągnie i skończyć nie chce :-P


Seria Pantene Pro - V ochrona przed wypadaniem włosów - tutaj miały być recenzje ale nie miałam weny by się zabrać, ale tak po krótce o nich niżej, jednak seria na wypadnaie włosów nie pomaga ( w sumie z tym problemu nie mam :P)

1. Pantene Pro - V szampon - dobrze oczyszczał, nie plątał włosów jednka na drugi dzień włosy były już oklapnięte -.- nie kupię ponownie
2.  Pantene Pro - V odżywka -  nie przyśpiesza przetłuszczania włosów jednak moje loki jej nie lubiły - prostowały się jak druty :( nie kupię ponownie
3. Pantene Pro -V maska - najlepszy produkt z całej serii ( mam jeszcze tonik w zapasach) idealnie podbijała skręt loków, nawet moich baby hair<3 kupię ponownie


4. Eva natura, szampon - dobrze oczyszczał, jednak po kilku użyciach przysporzył mi łupieżu ;x nie kupię
5. Alverde, żel pod prysznic - recenzja tutaj, ładny zapach, robił to co każdy zel powinnien czyli mył, nie wiem czy kupię ponownie
6. Vaseline, balsam do ciała - całkiem dobry produkt, mam ochotę na wersję kakaową, miała z waś ją któraś? ;) recenzja tutaj, kupię ponownie


7. AA eco, oczyszczający żel ... - okropny zapach, chwilowe uczucie ściągnięcia, zawiodłam się i nie kupię ponownie, recenzja tutaj
8. Isana, jabłkowa pianka do golenia - nie czułam  w niej jabłka, strasznie po niej swędziała mnie skóra - zostanę przy wersji brzoskwiniowej! Nie kupię ponownie
9. Bambi, oliwka - głównie używam i kupuję ją do masażu - najlepiej mi się na niej pracuje ;) mam już kolejną butelką ;)


10. Organique, cukrowa pianka ... - apetyczny zapach! zjadłabym ją, dla mnie to taki średniak, trochę przereklamowany ...;) recenzja tutaj, i nie wiem czy bym kupiła
11. Lirac, serum witaminowe - miniaturka 8 ml wystarczyła mi na 2 tygodnie, serum dobrze się wchłaniało, skóra wyglądała na promienną i jakby bardziej rozjaśnioną, pewnie bym kupiła produkt pełnowymiarrowy


12. Lula, chusteczki nawilżane - w opakowaniu bardzo mokre, miękkie, ładnie pachną ale dość szybko wysychają ;/ 72 sztuki kosztują 4zł więc kupię ponownie ;P
13. Carea - chyba przedstawiać nie muszę ;)
14. Vitea oliwkowe mydło - mydła w kostce tolerują tylko z Dove, to mnie zdziwiło bo dobrze oczyszczało i nie przesuszyło mojej skóy - kupię ponownie
15. Edit Kosmetics - nenowy lakier, całkiem zgęstiał ;(

A wy już po swoich denkach?:D

  • Share:

You Might Also Like

62 komentarze