Smashboxowe love! Be Legendary Lipstick 'Melondrama'

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:07

Kiedy mój K powiedział, że na Dzień Kobiet dostanę 'wymarzoną' pomadkę oniemiałam. Wybór był oczywisty - DIOR! Tak, tak właśnie, Dior ;) Niestety ( albo stety) w mojej Sephorze wybrany odcień nie był dostępny ;(. Miała być pomadka i uparcie szukałam czegoś nowego! Mniej więcej od połowy lutego wiedziałam, że to  będzie 'melondrama' - to było jak uderzenie piorunem - bum! cyk! zakochałam się w niej <3 Pokazałam ją mojemu K skiwtował tylko 'ok, niech będzie ta' i chyba w tamtym momcie nie wiedział jeszcze, że TYLKO w niej będzie chciał mnie widzieć ;D



Oficjalnie uprzedzam! Będą ochy i achy! Przygotowywanie się do recenzji zajęło mi kilka tygodni, nigdy nie miałam dobrego światła by uchywić odcień pomadki ale jest i w końcu mogę słodzić:D I tak kochana Inez, mam ochotę na więcej Smashboxa <3! Ale to juz wiesz :)


Od producenta:

Śmiałe odcienie ust, które chcą zwrócić na siebie uwagę. Nadaj swoim ustom doskonały wygląd dzięki oferowanej przez Smashbox Cosmetics BE LEGENDARY LIPSTICK, niezastąpionej długotrwałej szminki do ust, która stanowi niezbędne uzupełnienie wyjątkowego, indywidualnego wizerunku. Już jedno pociągnięcie legendarnej szminki sprawia, iż usta zyskują niezapomniany wygląd dzięki intensywnemu kolorowi, który nie wymaga poświęceń pod względem komfortu użytkowania. Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać delikatny efekt dziennego makijażu czy też bardziej intensywnego, ponętnego makijażu wieczornego, wybierzesz tu doskonały odcień BE LEGENDARY LIPSTICK spośród szerokiej gamy – od różu gumy balonowej aż po elektryczny koral.

Gama jest bogata bo to aż 14 kolorów!Mam ochotę jeszcze na Matte Electric Pink ale czas pokaże czy wpadnie w moje łapki ;D. Już jedna warstwa daje zjawiskowy efekt i prawdę mówiąc tyle wystarczy, rzadko kiedy daję drugą warstwę :) Pomadka wręcz sunie po ustach! Jest miękka ale nie na tyle by się złamała, konsystencja przypomina mi masełko - malowanie nią to czysta przyjemność a jaka korzyść dla ust!

Skład


Pomadka nie podkreśla suchych skórek, wręcz przeciwnie! Dzięki 'masełkowatej' konystencji nasze usta są odpowiednio nawilżone, wyglądają na zdrowsze. Jeśli chodzi o jej schodzenie - tu nie ma problemu, kolor traci na intensywności, nie robiąc nam wkoło spustoszenia.

Na ustach w dobrym stanie utrzymuje się do około 4,5 godzin! Jeśli chodzi o jedzenie i picie o daje radę - no chyba, że najdzie was ochota na tłustą golonkę (ble!) to wiadomo, że z tym nie wygra :P Moje usta wręcz ją 'chłoną' - kiedy jej nie mam na sobie czuję się 'naga' o.O. Be Legendary ma lekki shimmer ale spokojnie, on tylko dodaje uroku! :)

Be Legendary zamknięta jest w metalowym, eleganckim sztyfcie - zdziwił mnie jego rozmiar - jest mniejszy od standardowych szminek :) Waga tego cudaczka to 3 g. 

A jak wygląda na ustach? ;) O tak, ale zanim wam pokażę to MUFE ma podbny odcień takiej pomadki nr 40 ( 105 zł) - ale nie jest tak piękny! ;D




Mój kolor jest bardzo wiosenny, delikatny ;)
Cóż, mój K uważa, że to najlepsza rzecz w mojej kosmetyczce a jego stwierdzenie' uwielbiam Cię w niej' <3 jeszcze bardziej pogłębia moją miłość do niej ;)
Polecam ją rudzielcom! ;D

Dostępna w Sephorze w cenie 89 zł  / zdarzają się odcienie za 99 zł.

Moja ocena: miłość bezwarunkowa <3

P/s nie wiedziałam, ze Smashbox to dziecko Estee Lauder ;O

  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze