Garnier Ultra Doux - seria olejek z awokado i masło karite szampon + odżywka

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:45

Jak tam idą wam przgotowania do świąt? U mnie wszystko w czarnej du... :D Dopiero dziś ruszę z robotą, a to wszystko przez pilnowanie małej, uwierzcie przy prawie 2 letnim dziecku oskrobanie ziemniaków graniczy z cudem a co dopiero  przygotowywanie innych rzeczy! ;D A teraz do rzeczy :P
Ile to ja się naczytałam o tej serii! Większość opinii była pozytywna a mój apetyt na nią ciągle rósł i rósł i rósł... Będąc w Biedronce wypatrzyłam te 'cudaki' za 10 zł komplet, mój K widząc mój namysł podszedł, wrzucił do koszyka i dzięki temu (a raczej jemu ;>) miałam możliwość zaspokojenia mojego apetytu  ;)No ale... zawsze mam 'ale' czy hit blogosfery sprawdził się u mnie ?;)


Przyznam szczerze, żę do serii zrobiłam dwa podejścia,a raczej po pierwszych użyciach całkowicie ją odsunęłam bo to co się działo z włosami nie było tym czego oczekiwałam... Najpierw opiszę wam moje wrażenia 'solo' po produktach, później o całej serii razem ;)

Od producenta + skład:


Mam nadzieję, ze coś widziecie :) Ale przejdźmy do działania:

- szampon : dobrze się pieni, nie plącze włosów, świetnie radzi sobie z domyciem po olejkach, niestety na drugi dzień po myciu włosy wyglądały u nasady na oklapnięte ;x
- odżywka: nie obciąża włosów, ułatwia ich roczesywanie, włosy sa miękki, sypkie, skręt moich loków był wyraźniejszy

Seria razem spowodowała u mnie łupież, puszenie się i wypadanie włosów. Zdziwione? Ja też bo z wypadaniem włosów nie miałam problemu, zawsze 'wylatywało' ich mało, ale używając ten duet leciałay garściami ;/.


Przez ogromny otwór w szamponie wylewa się nam go zbyt dużo co mnie irytuje ;x. Butelki można postawić na głowie, więc wykorzystamy wszystko. Zamykania na klik dość dobrze trzymają. Każda z nas przynajmniej raz miała coś z Garniera więc wie jak butelki wyglądają ;)


Szmpon jest dość lejący natomiast odżywka dość gęsta z lekką konsystencją - nie ucieka, nie spływa między palacami. Oba produkty mają żóltawekolory, z tym że szampon ma jeszcze jakby 'perłową poświatę' :P. Zapach jest subtelny, przyjemny dla nosa ale szybko się ulatnia.

Przyznam szczerze - jestem rozczarowana serią.
Wiadomo, wszystko nie dla wszystkich ;)
Szampon i odżywkę dostaniecie w prawie każdej drogerii, markecie - koszt 'solo' produktów to około 7 - 8 zł, więc warto łapać okazję np w Biedronce bo za dwupak zapłacicie około 10 może 11 zł.

Moja ocena: 2/5

  • Share:

You Might Also Like

39 komentarze