Tydzień filmowy # 4

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:38

O matulu! Ostatni 'tydzień filmowy' ukazał się w grudniu :O i ten moment przemilcze minutą ciszy ;). Korzystając z okazji, że przypomniały mi się 'smarkate lata' i z nosa kapie mi jak z kranu, gardło zawalone to mam więcej czasu by napisać zaległe posty ;) I tak o to po 3 miesiącach wracam do filmowego tygodnia - obejrzałam tyle filmów więc czas sie z nimi podzielić, przynajmniej mała częścią ;D

1. Dracula Historia Nieznana ( 2014)



 Uwielbiam filmy o wampirach / wilkołakach <3 Ubolewam nad faktem, ze z roku na rok jest coraz mniej filmów o takiej tematyce a te co wychodzą są koszarnym gów... :D Ten mnie mile zaskoczył, a grono nietoperzy i ich siła robi wrażenie! Mimo wielu złych opinni mi się filmidło podobało, jakieś oderwnanie od 'wypluwania flaków( np. Postrach Nocy 2 ), a Evans w tej roli umm jesli Dracula miał taka klatę to bym sie dała ugryźć :D

2. Czarownica ( 2014)



Nie lubię Jolie jako aktorki - ona dla mnie nie umie grać, ciągle jedna mina i nie rozumiem zachywtu nad jej grą aktorską -.- ale tu mi się podoba, była czarnym charakterem, ta kreacja jak najbardziej na plus, a sam film w sobie jest ok, pod warunkiem, ze nie oglądacie go z dubbingiem! ;D

3.Hobbit: Bitwa Pięciu Armii ( 2014)



Jako fanka twórczości Tolkiena musiałam i obejrzeć ostatnią część i się pytam ' co to do kuu*** ma być?!', rozumiem film robiony pod masy itp itd ale czytałam 'Hobbita' kilkanaście razy ( razem z 'Władcą Pierścieni' było to moim tematem maturalnym :D', książki znam prawie na pamięć więc skąd Baggins przy smierci Torina, skoro go w książce znajduje i wyciąga Beorn! Koniec końców, scenarzyści trzymajcie się chociaż trochę książkowych opowieści!

4. Szefowie wrogowie 2 ( 2014)



To filmidło nie powtórzyło suksceu pierwszej części ;) Trochę się na nim naśmiałam ale ale Pine w roli czarnego charakteru? Aż miło popatrzeć ;D Nie jest to komedia najwyższych lotów ale na sobotni, leniwy wieczór w sam raz ;)

5. Niesamowity Spiderman 2 (2014)


Nie lubię Spidermana, ale z chęcią sięgam po nowe części i w tym momece, się pytam czemu uśmiercili Gwen?! I dlaczego on jest blondynką a nie rudzielcem? buu, żałuję, ze w następnej części jej nie będzie ;x. Miałam wrażenie, ze graficy zbyt poszaleli bo czasami obraz wyglądał na 'kreskówkowy' ;)

6.Rogi ( 2013)



Radcliffe w roli 'chłopaka z rogami'? Czemu nie, w sumie całkiem dobra historia, tylko Daniel mi do tej roli nie pasuje ;). Ostatnia scena jakaś komiczna ( szczególnie ten wielki, 'sztuczny' czarny wąż), suma sumarów prawda zawsze wychodzi na jaw a złoczyńca ma za swoje ;)

A wy co polecacie?;)
Oglądałyście coś z tego?:)

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze