Przeczytane w marcu ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:38

Nie spodziewalam się, że posty tego typu aż tak przypadną wam do gustu! Bardzo mnie to cieszy! ;) Sama chętnie lubię podglądać to co inni czytają lub oglądają ;). Większość marca spędziłam z gorączką i zasmaraknym nosem co nie było idealnym 'towarzystwem' do czytania książek ;) Z tego co wypożyczyłam sobie na ten miesiąc zostały mi dwie książki i myślę, że w kwietniu już je przerobię ;D Tymczasem zapraszam was na porcję nowych czytadełek ;)


'Perfumiarz' Ina Knobloch klik



Nie czytam powieści historycznych. Ta nie dość, że zawiera w sobie odrobinę 'prawdy', część faktów jest autentyczna to niewątpliwie mi pokazała, że warto zaintersować się składem perfum - tu było sporo ciekawostek na temat ich otrzymywania, destylacji itp. A czy wiecie, że zapach wanilii pozyskiwany jest ze sfermentowanego owocu orchideii? Ambra była pozyskiwana z wydzieliny walenia? A woń róży pobudza seksualnie i odpędza strach? ;) Ilość stron: 347

'Profesjonalny zwierzołak' A. Bielanin, G. Czernaja klik



Jedyne rosyjskie tytuły, które mi się kojarzą to 'Zbrodnia i kara' oraz 'Mistrz i Małgorzata' - obie przeczytałam ale były dla mnie męką. Ta książka o dziwo bardzo mnie rozbawila, autorzy tak lekko operują piórem, że czasami miałam wrażenie, że sami świetnie się bawili pisząc tę książkę. Ewidentenie poprawiła mi humor ;) Całkiem udana historia z wątkami potworów w tle ;) Ilość stron: 413

'Płacz niemymi łzami' Joe Peters klik


Czytając tą książkę a zarazem autobiografię autora miałam jedną myśl: 'jakbym dorwała tą matkę to Bóg mi świadkiem zrobiłabym z niej miazgę!'. Jak można katować 5 letnie dziecko, zmuszać do prostytucji? Książka wzbudziła u mnie wiele emocji, począwszy od współczucia, chęci pomocy poprzez wściekłość i pogardę dla matki. Uronicie przy tym łezkę, bo gdyby mnie to spotkało to uwierzcie nie pozbierałabym się. Teraz planuję przeczytać drugą część. Ilość stron: 301

Seria Abbi Glines

 'O krok za daleko' klik



Książkę przeczytałam jednym tchem ale gdzieś do połowy było mi z nią ciężko. Autorka tak dobrze operuje piórem, że w pewnym momencie czułam się jak intruz! Poważnie ;D. Historia bardzo wciąga i zaraz trzeba sięgnąć po drugą częśc, którą przeczytałałam najpierw ale o tym poniżej ;P Ilość stron: 300

'Spróbujmy jeszcze raz' klik


Drugą część przeczytałam jaką pierwszą ponieważ od półtora roku leży w mojej biblioteczce domowej - wygrałam ją z jednych konkursów a dopiero teraz przeczytałam pierwszą część ;) Obie części oprócz tego, że nie dają spać po nocach, to łączy czasem wulgarny język, bardzo efektowne sceny erotyczne ( dlatego czułam się jak intruz) oraz to, że nie chcemy by się historia kończyła! Ilość stron: 330

W sumie przeczytałam: 1691 o stronę mniej niż w poprzednim miesiącu ;D

Polecacie coś ciekawego? A może znacie coś z mojej listy?;))

  • Share:

You Might Also Like

29 komentarze