Odrobina nadmorskiego piasku z Wibo wow Granite Sand nr 5

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:10

Jak dawno nie było 'paznokciowego' posta ;x Musicie mi to wybaczyć, bo ostatnio wpadłam w manię obgryzania skórek ;x. Mój K już nawet zastosowała w tym przypadku drastyczne metody ( cii! nic nie dały) ale z dnia na dzień udało mi się  doprowadzić do ładu i pomalować pazurki ;) A 10 lakierów czeka w kolejce na to by was poznać ;)


To dopiero mój drugi piasek ale mam ochotę na więcej ;)

W skrócie:
- wąski pędzelek,
- 1 warstwa daje subtelny efekt, 2 są idealne
- zmywanie ciężkie ale w końcu to piasek
- odpryski po 4 - 5 dniach, wcześniej lakier ściera się na końcówkach
- zapach w ogólne niewyczuwalny
- lakier ma w sobie pomarańczowe i szare drobinki


No a teraz najważniejsze: prezentacja ;)
P/s udajcie, ze nie widzicie tych skórek :P




Jak tak na niego patrzę, to mam wrażenie że w buteleczce ktoś zamknął piasek z plaży - wiem dziwne skojarzenie ;D Z kolei mój K powiedzial: ' co Ty masz na palcach? tynk?'

Lakiery Wibo dostaniecie w Rossmannie ;)
8,5 ml będzie was kosztowac około 7 zł ;)

Macie jakiś piasek z tej serii?:)



  • Share:

You Might Also Like

37 komentarze