Luty w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:35

Luty minął szybko :). W tym czasie skupiłam się na szukaniu stałej pracy: powysyłałam CV do szpitali w tym tygodniu dostałam odpowiedź z jednego, że nie mają wolnych miejsc ale jak się jakieś znajdzie to ponownie aplikacja zostanie rozpatrzona, a z drugiego szpitala cisza :|. Byłam też na rozmowie o pracę w sklepie gdzie kupuję kosmetyki AA, jednakże po tym jak 3 szefów narzuciło mi 'jakie zdjecia mogę wstawiać na portale, jak mogę wychodziś ubrana na miasto w czasie wolnym' to mimo, ze pracę dostałam nie przyjęłam jej ;] sorry, ale to zbyt duża ingerencja w moją prywatę :) wolę zarabiać grosze jak teraz ;) Oczywiście nie ominęło mnie pobrania krwi i informacja, że jestem na skraju ponownej anemii, super ;]. Koniec narzekania na ten miesiąc zapraszam was na masę zdjęć! :)

Początki lutego i prawdziwa zima, pełno śniegu :D Nie mogło zabraknąć spacerów i bałwana ;D




Pozdrawiam  swojego lekarza ! Taki zestaw mi dał:


Mały wypad do Piły z sis i z moim K♥ Odwiedziliśmy Atrium Kasztanową a więc nie mogło zabraknąć stripsów i frytek z KFC <3...


oraz lodów: mango (pomarańczowe - moje :D) i snickers Karola ;D zdązyłąm mu pół zjeść zanim wrócił z łazienki po czym powiedziałam, że się rozpuściły :D


Tescowe maskotki na walentynki - musieli mnie zabrać bo nie chciałam iść ;x ;D *.*



Tłusty czwartek, zjadłam 2 pączki wieczorem jak K przyjechał :-D


Mój romantyzm na walentynki czyli mamba i coca cola :-D nie ma sily, żebym je obchodziła czy coś w tym stylu, a mamba najbardziej cieszy ;D 



Z jogurtem nie smakuje dobrze ale lubię na sucho ;D


Spacer z malutką <3 i takie widoki :)


Nie, nie wyjdę mam focha i już!


O.O Tak się elektryzują, 'Szopen' ;D <3


Kocham ją <3 u cioci najlepiej ;D


A na koniec była wiosna! ;D




Udanej niedzieli! ;)

  • Share:

You Might Also Like

35 komentarze