Styczeń w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:43

Przyznaję się bez bicia! Dziś miało odbyć się rozdanie, kosmetyki czekają ale nie chciało mi się wyjść porobić zdjęć także wiecie ...:-> Ale myślę, że w przyszłym tygodniu powinno już ruszyć ;) Bo mam nadzieję, ze nadal chcecie coś przygarnąć ?;) 
A Tymczasem mam dla was kilka zdjęć ze stycznia głównie jedzenia ;D Wybaczcie ale jakoś zdjęć powala jakby wykonane były kupką cegieł ;) A wiecie już że styczeń był tragiczny dla nas więc i zdjęć nie ma dużo ;)


Te czekoladki dostałam na Mikołajki od pana Michała, którym się opiekuję a raczej jego syna :-P Wiśnie w likierze ♥ Przyszedł czas by je zjeść - niech sie nie marnują ;) A na święta od pana Michała dostała m.in Raffaello mniami! ♥


Ulubiona!! ♥ Mój K wie jak mnie rozpieszczać ♥♥ ( To pewnie dlatego, ze nie było kwiatów w tym miesiącu bo kupiło się nowe auto :-D)


Piła któraś? Bardzo smakuje miętą <3


Ooo dorwałam w niedzielę na ryneczku za 3 zł, geeeeeeeeeeeeeeeenialna <3


Siostra poczęstowała mnie milką z słonymi krakersami, okropna blee;/ się nie dziwię, ze ta mała, gruba łapka nią rzucała ;D

Oj, same jedzenie ^.^ a żeby tak nie było to na początku stycznia wybrałam się na zdjęcia z kuzynką ;) Ta dam! Macie 3 - akurat nie był to mój dzień zdjęć :)





A skoro tyle się to się tak wygląda, amen:-D
P/s moja brew myślałam, ze bierze udział w castingu do 'Harrego Pottera' zagrała błyskawice :D

Udanego weekendu ;*

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze