Wyniki rozdania!

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:46

Uff, w końcu policzyłam wszystko i mam dla was wyniki ;) Ale na wstępie dopóki pamiętam powiem kilka kwestii organizacyjnych:

1. Ten post ukazuje się automatycznie, losowanie przeprowadziłam 22.01.a na chwilę obecną jestem u chłopaka, także rozumiecie ;-)
2. Jeśli dziś do godziny 20 nie odezwę się do zwyciężczyni to proszę Cię o maila ( zakładka kontakt) z podaniem adresu, na to masz 3 dni - jeśli nie dostanę to w środę losuję 2 osobę ;)
3. Jeśli proszę o link do udostępnienia to nie proszę o info typu ' powiedziałam znajomym na fb'
4. Nie wiem czy wam się wyświetlają głosy ale było ich 359 a od 214 przestały mi się wyświetlać ;/
5. Głosy dla gadułek zostały doliczone po ogólnym podsumowaniu.
6. Nie oszukujcie! Zdarzały się podwójne zgłoszenia - z początku i na końcu rozdania - rozumiem, że zdarza się zapomnieć także dziękuję, ze info takowe jeśli pojawiło się przy drugim zgłoszeniu ;)

No to chyba wszystko a teraz wyniki:


A tu kryje się...


Gratuluję!

Życzę wam udanej niedzieli a ja tymczasem będę myślała nad kolejnym rozdaniem ;)


  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze