Styczniowe denko # 5

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:11

Uff! W końcu mogłam zrobić porządek w 'pustakach' ;) Nie wiem czy to wszystko - taaak jak można nie wiedzieć? moje 'pustaki' stoją w pudełku na dolnej półce w łazience gdzie wynosi je moja mała i nimi się bawi :-P A, że nie chce mi się szukać w jej kryjówkach to przedstawiam wam to co mam ;)


Uprzedzam: nie ma tego dużo a i tak zapomniałam o pustakach w małej kosmetyczce ale to nic pokażę je wam w następnym miesiącu ;P

1. Zmywacze do paznokci Lady i Evina - nie różnią się niczym, tylko etykietką. Cuchną tak samo ale mimo wszystko dobrze zmywają lakiery, Kosztują grosze bo około 1,30 zł. Kupię ponownie.
2. Cztery Pory Roku / odżywka do regeneracji  paznokci - przestałam jej już używać i tak leży i się marnuje aż w końcu postanowiłam ją wyrzucić, poczytać o niej możecie tu. Nie kupię.
3. AA Nature Spa regenerujący olejek do kąpieli do poczytania o nim tutaj. Mój ideał i w końcu zawitała jego dostawa w sklepie więc kupię 


4. Ingrid Just In 421 i 424 - o jednym z nich pisałam tutaj, niestety oba mi zgęstniały. Może zakupię 
5. Bell Air Flow - fajny kolor, ale masakrycznie sklejał usta, w dodatku odpadł mi aplikator ;/ Nie kupię
6. Ingrid Satin Touch - do poczytania tutaj, zrobię drugie podejście i  mam nadzieję, ze wypadnie lepiej. Kupię.
7. Joanna, oliwkowy balsam na suche miejsca - miała być recenzja ale jakoś nie szło mi jej pisanie ;/ sprawował się całkiem dobrze, ładny zapach tylko ta aplikacja nie dla mnie. Być może kupię ale inną wersję
8. Pędzel z Donegala a raczej jego resztki , włosie stało się sztywne, wypadające także won :P Nie kupię


No i czas na trójkę z Tołpy:
9.Białe kwiaty, aksamitne mleczko do demakijażu - skradło moje serce! Do poczytania tutaj i kupię ponownie
10. Amarantus nawilżające mleczko nektar - kolejny ulubieniec! Kiedyś kupię ponownie a poczytać o nim można tutaj
11. Białe kwiaty, orzeźwiający tonik mgiełka - jak ja za nim tęsknię! i o nim padło kilka słów o tu. Kupię.
12. Intimea - najczęściej wyrzucane opakowanie u mnie ;) ono zaraz ląduję w koszu a nie do denka, tym razem gdzieś je mała schowała i mi przyniosła jak robiłam zdjęcia ;)Mój ulubieniec za 5 zł ;) Kupię


13. Joanna Naturia szampon do włosów farbowanych - nie, nie i jeszcze raz nie! Do poczytania tutaj. Nie kupię.
14. Joanna Naturia maska do włosów farbowanych - klik o tu, polubiłam ja i zdecydowanie zakupię ponownie
15. Joanna maseczka do włosów z keartyną - dodatek do farby, starczyła akurat na jedno użycie ;)


16. Zestaw z Sephory - balsam i żel po prysznic - uff ja sobie sama tego nie kupię ale czy jest warty swojej ceny możecie sprawdzić tutaj
17. Cztery Pory Roku oliwkowy krem przeciwzmarszczkowy - nie wiedziałam, ze takie  mają ;D wygrałam go kiedyś, oddałam mamie ale zupełnie nic nie robił, zużyłam sama do stóp :P Nie kupię ;)



Znacie coś z tego?:)
P/s zbieram nagrody na kolejne rozdanie, chcecie z naturalnymi kosmetykami od AA czy coś z Lirene? ;) 
dajcie znać w komentarzach ;)

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze