09:35

Grudzień w zdjęciach :)

Uffff! w końcu! Myślałam, ze ten post się nie pojawi - coś mi nie chciało czytać pamięci wewnętrznej w telefonie -.- ale już działa :-D W listopadzie nie miałam wam co pokazać ale teraz już mam , pojawią się dwie fotki z listopada :-P wbrew pozorom nie będzie ozdób świątecznych i tych pierdołek ;) A więc zapraszam na foto mix ;D


To jeszcze listopad - najpiękniejsze żółte drzewo u mojego sąsiada <3 znaczy się mieszka po drugiej strony ulicy ale to prawie sąsiad ;D


To już tradycja, kwiaty w każdym miesiącu ;D jeszcze listopadowe, mój K się stara ;D z racji świąt w tym miesiącu kwiatów nie było buuu :-( ;D


Ledowy bałwanek dla małej na Mikołajki - wytrzymał dwa dni po czym rzuciła go w kąt pff! -.- fajnie zmienia kolory a kosztował aż 4 zł ;D



Końcówka listopada a Atrium kasztanowa w Pile już była świąteczna ;) Dla mnie to trochę za wcześnie na takie strojenie ;/


Minionek!!! <3 uwielbiam ♥ dorwałam w lumpie za darmola :-D btw. mamy lumpa gdzie wszystko jest za darmo, kiedyś wam pokaże moje łupy :-D


Mój stary kocur ... tak mieści swoją głowa w czapkę niemowlęcą :-D takie pomysły tylko nocą ;D widzę tę złość w jego paczadełkach :-D


'No podrap mnie po brzuszku, no podrap mnie!' Leniwiec poziom hard :-D


'Nie podrapałaś? a to masz u język :P'


Domowe pierniczki, co roku pieczemy około 300 dla wszystkich :-D tutaj mała cząstka tego :P uwierzcie zajmują każdy kat w domu! :-)


Taaaaaaaaaaaaaaaka głodna jestem! :)


Żywa stajenka przy kościele czyli 5 zwierzątek ale była frajda dla dzieciaków ;)


Moja wielka / najmniejsza miłość! ♥


II dzień świąt i śnieg ♥



A jak wam minął grudzień?
No nie licząc świąt ;)











Copyright © 2016 Rupieciarnia drobiazgów , Blogger