Grudniowe denko #4

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:18

No i mamy już drugi dzień Nowego Roku. Muszę wam powiedzieć, że na razie ten rok rozpoczyna się tragicznie - sylwestra spędziłam z gorączką w łóżku i tak trwam do teraz -.- poza tym stan chłopaka mojej siostry uległ pogorszeniu ;-/. Chyba nigdy nie może być za dobrze!. Ale dosyć prywaty! ;-)
Dziś pokażę wam moje grudniowe denko, nie ma tego dużo ale jestem dumna z siebie ponieważ nie udaje mi się nie otwierać niczego nowego zanim stare nie znajdzie się w koszu ;D


Na początek coś dla włosów:
1. Aussie Miracle Recharge czyli odżywiająca mgiełka do włosów - miała się doczekać osobnej recenzji ale nie było nam po drodze -.- można ją stosować na dwa sposoby: na mokre włosy - nie polecam bo włosy wyglądają jakby wody nie widziały i na sucho - idealnie zdyscyplinowała moje loki i sterczące kłaczki! ;) a najlepiej spisywała się jako odżywka po umyciu i spłukaniu - efekt, miękkie, lśniące włosy! ;)
2. Aussie 3 Minute Miracle opisywałam ją tutaj. Tym sposobem cała seria ukończona i jestem w miarę z niej zadowolona ;) Może kiedyś do niej wrócę.
3. Bambi szampon dla dzieci - lubię go, wracam do niego za każdym razem jak chce wykończyć jakąś maskę, bo na razie szampony i odżywki mam w seriach :) Kupię kolejne opakowania.
4. Joanna Naturia 220 promienna iskra - były dwa opakowania, jedno malutka dorwała :-D tutaj macie jej efekty ;) Na razie nie kupię ponownie


5. Elkos mleko & kokos - żel pod prysznic, opisywany tutaj. Myślę, że w niedzielę wybiorę się na ryneczek i poszukam innych jego wersji :-) Kupię ponownie.
6. Cztery Pory Roku , balsam brązujący - pisałam o nim tutaj. Strasznie ciężko było mi go skończyć ale efekt naprawdę ładny. Może kiedyś ponownie kupię ;)
7. Isana, brzoskwiniowa pianka do golenia- Mój ulubieniec! ♥ klik, kupię
8. Cztery Pory Roku, krem do rąk - czyli nie chciał się skończyć! na razie z kremami od tej firmy skończyłam! klik na razie nie kupię


9. Maseczki Perfecty:
- koktajlowa s.o.s - czyli bez spłukiwania, zostawia tłustą warstwę na skórze, wolno się wchłania. Nie polecam .
- głęboko nawilżająca - ładnie pachnie, daje fajny efekt ;)
10. Pilniczek z Donegal - kompletnie już nie 'piłował' pazurków ;D
11. Bioderma Hydrabio Serum - próbka, seria niebieska przeznaczona jest dla skóry odwodnionej i od teraz już nie tknę nic o takim przeznaczeniu! miałam straszny wysyp na twarzy :-( nie kupię bo nie dla mnie
12. Blend -a - med pro expert clinic line - kolejna próbka, tym razem od dentystki. Całkiem fajna pasta ale przy niej moje dziąsła jeszcze bardziej krwawiły ;/ nie kupię
13. Eveline peeling grubozaisrnisty - pisałam o nim tutaj. Nie zakupię go ale sam w sobie najgorszy nie jest :)


Miałyście coś z tego?;)


  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze