Tydzień filmowy #3

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:26

A więc mamy niedzielę ;) I czas na luźniejszy post ;) Tym razem padło na przegląd filmów ostatnio obejrzanych, trochę się ich nazbierało ;) Tak w ogóle to jak po Mikołajkach? Zadowolone z upominków?:) A teraz przejdźmy już do konkretów ;)

1. Zbaw nas ode złego ( 2014)



Czyli zaczynamy o opętaniu - czyli tematykę którą lubię ;) W ogóle horrory to 'moja bajka' ;). Długo czekałam i się doczekałam, dobre kino ;) Moja ocena: 4,5/5

2. The Raid 2 - Infiltracja (2014)


Jak to mój brat mówi 'żółtki się biją' ale to w jakim stylu! Krwawe, brutalne i typowe męskie kino. Film trwa 2,5 h ale wcale nie odczułam tej długości. Aaa i dziewczyna z młotkami rozłożyła mnie na łopatki  ^.^ Moja ocena: 5/5

3. Hobbit. Pustkowie Smauga ( 2013)


Jak Hobbit to w oryginale albo z lektorem, a nie z dubbingiem! Czekałam długo na ta wersję ( lektor) i nie żałuję, arcydzieło <3  Smok ma mistrza ;) teraz czekać do 26 ;) Moja ocena: 5/5

4. Lucy ( 2014)


Nie rozumiem zachwytu nad tym filmem ;O Ma kilka fajnych scen walki ale nic poza tym. No i plus za obsadę Wydaje mi się że został zrobiony na 'siłę' albo po prostu zabrakło im tego 'czegoś'.
Moja ocena: 3,5/5

5. Przeznaczenie ( 2014)


To już całkiem, kompletnie głupi film. Zapowiadał się ciekawie ale niestety zarys na film fajny ale to wszystko nie trzyma się 'kupy' . Nie pomógł w obsadzie nawet Ethan Hawke. Moja ocena: 2.5/5


A co wy ostatnio obejrzałyście? Polecacie coś?:)

  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze