tag

Versatile Blogger Award + mała 'chwalipiętka' ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 08:58

Hej kochane :-*
Z racji takiej, że mamy wolne za oknem buro, szaro i ponuro eeeee raczej depresyjnie -.- postanowiłam zrobić coś lekkiego i przyjemnego ;) Blondwłosa Chemiczka nominowała swoje gaduły do zrobienia TAG-u, więc zabieram się za niego pani kapitan! :)



Zasady zabawy:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu, 
- zawiesić nagrodę na swoim blogu.


1. Uwielbiam pluszowe misie ♥ kiedyś miałam ich ponad 80 o.O teraz zostało mi niespełna 30 może 40 ♥ tak mam 23 lata i co z tego?! w swojej kolekcji mam 2 ogromne 110 cm i 140 cm oraz takie pośrednie 60 cm, 50 itp ;) większość poszło do moich chrześniaków a część moja mama po kryjomu rozdawała ;(
2. Każdego dnia słucham muzyki, szczególnie przed snem :) no chyba, że już śpię na siedząco to nie ;P 'Dzień bez muzyki jest dniem straconym' ;)
3. W 1 klasie gimnazjum przestałam obgryzać paznokcie, zakochałam się w długaśnych szponach ♥ Obgryzanie było takie, że nawet gorzki lakier z apteki nie pomógł - i tak obgryzłam ;D
4. Uwielbiam wielkie imprezy ♥ marzy mi się wyjazd na Tomorrowland do Belgii ♥ i kiedyś pojadę ! ♥ nie pogardzę też UMF (Ultra Music Festival) :P
5. Mam lęk wysokości. Będąc małym dzieciakiem zawsze szliśmy z rodzinką przez most na rzece do cioci 
( tsssa most 3 deski i nic więcej) i zawsze ojciec musiał mnie nosić na rękach, do dziś boję się po nim chodzić bo mam wrażenie że wpadnę do wody ;P
6. Nie umiem pływać i nawet nie umiem się nauczyć ;D
7. Panicznie boję się żab, krzyczę, uciekam i skacze na ich widok. Polewka ze mnie równa -.#

Dziękuję za nominację ;) ;*
Zadanie wyełnione ;) Ja nie nominuję nikogo - ale będzie mi miło jeśli zrobicie taki TAG ;)

A na koniec coś od chwalipiętki ;) 
W poniedziałek doszła do mnie paczka od Siouxie ;) a w niej: ( wybaczcie jakość zdjęć ale pogoda już nie sprzyja :/ ) 



Dziękuję kochana :-*
a wam życzę dobrego dnia! :)

  • Share:

You Might Also Like

16 komentarze