Co mi w duszy gra #1

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:05

Mamy niedzielę, senna, leniwą i z brzydką pogodą !A bleeeee! dlatego w niedzielę będę was raczyć 5 piosenkami, które najczęściej gościły u mnie w ubiegłym tygodniu ;D a tak poza tym to CZEŚĆ! ;D
Może nie uplasuję się w waszym guście [ baa to nawet pewne!] ale co tu robić jak nie słuchać muzyki?:)

Bez gadania zabieram się za te moje top 5 w ubiegłym tygodniu ;) <3

1. Major Lazer & Ariana Grande  - All my love 


Moja perełka wyszukana w czwartek . Słucham non stop ♥  Ma być w soundtracku Igrzysk Śmierci Mockingjay a to już mi pachnie dobrym kinem i świetną muzyką ;) Poza tym uwielbiam przy niej ćwiczyć ;)

2. Plumb - Don't deserve you


Pierwszy raz usłyszałam ich w Pamiętnikach Wampirów, już od tego czasu 'Cut' jest na stałe w odtwarzaczu ;) Don't deserve you to 'ballada' o miłości, piękna i wyjątkowa ♥ Na jesień idealna ;)

3. John Dahlback & Little Boots - Heartbeat


I wchodzimy w bardziej imprezowy klimat ;D nie ukrywam, ze taki rodzaj muzyki preferuję, zresztą mając dj'a za chłopaka inaczej nie wypada ;D Heartbeat słucham zawsze przed snem bądź rano, wprawia mnie w dobry humor i aż chce mi się tańczyć i śpiewać ;D idealna do biegania *.*

4. Tone Damli & Eric Saade - Imagine 


Ale głównie Eric ♥ słucham go od momentu jego występu w Niemczech na Eurowizji gdzie zaśpiewał 'Popular'. Uwielbiam jego głos a o wyglądzie nie mówię ♥ ;D znam każdą piosenkę i po prostu dla mnie to odskocznia od 'łupanki' jak mama mówi ;D Dobry nastrój gwarantowany no i ładne widoki ;D ;D ♥

5. Dimitri Vegas &  Moquai & Like Mike - Mammoth


Totalny imprezowy kiler <3 Wstawiam filmik kiepskiej jakości ale pokazuje imprezę moich marzeń ♥ Tam pojadę ♥ Takie mam marzenie i kiedyś je zrealizuję ♥ Uwielbiam przy tym ćwiczyć a jak gra w głośnikach, kiedyś mój dj specjalnie dla mnie zagrał to w domu, to w kuchni szklanki latały ♥ 

A u was co najczęściej gra?:)

  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze