Wrześniowo - październikowe denko #2

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:00

Hej <3
Choróbsko i mnie dopadło a raczej mam zbyt wysokie ciśnienie w oku a moja okulistka już w tym roku nie przyjmuje, jak na złość -.- Dlatego też nie robiłam zbyt pięknych zdjęć, ot takie po prostu ;)
Zabrałam się za wykańczanie kosmetyków więc zbyt dużo tego nie ma ;)
Zaczynajmy :)


1.Mrs. Potter's szampon większa objętość - pisałam wam o nim tutaj i jedno co powiem - ON NIE CHCIAŁ SIĘ SKOŃCZYĆ! :D z pewnością kupiłabym ponownie jakby znalazły się na półkach sklepowych ;)
2.Bioderma Photoderm Aples Soleil - w przyszłym roku na wakacje zainwestuję w to cudeńko! Czy kupię ponownie tak! A do poczytania o nim tutaj
3.Garnier Mineral Invisible - miałam pierwszy i ostatni raz, pisałam o nim tutaj, im dłużej go używałam tym bardziej moje zadowolenia ustępowało ;/ osobiście już więcej nie zdradzę Rexony :D Możecie kupić ;)
4.Celia de Luxe płyn micelarny - bubel jakich mało , pisałam o nim  tutaj, nie miałam siły do niego więc wylałam do zlewu :D Nie polecam :)


5.Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji, szampon klik i odżywka klik - do tej serii już nie wrócę no może do szamponu ;) ale na razie mam zapas takich produktów ;)
6.Dove Purely Pampering pistacja i magnolia - żel o tu i balsam o tu, jak pokaże się w sklepie kupuję! <3


7.Pharmaceris sun body protect - skończył się termin ważność więc won do śmieci ;D może kupię bo naprawę dobry produkt 
8.Naturia peeling gruszkowy - ubóstwiam! ♥ kupię inne wersje bo to już stały bywalec w mojej łazience ;) Do poczytania tu
9.Garnier Hydra Adapt - pisałam o nim ostatnio klik, bubel, nie polecam
10.Rimmel Stay Matte - początki były ciężkie, a raczej źle mi się go nakładało, odcień 01 Ivory ciut ciemny jak na moją karnację a to przecież najjaśniejszy odcień, czy kupię to nie wiem :)


11.Cztery Pory Roku - zmywacz do paznokci w żelu, wspomniałam o nim tutaj, fajny produkt szkoda, że słabo dostępny :) Kiedyś wrócę do niego ;)
12. Maseczki: z błota klik, całkiem fajna, i Garnier Hydra Adapt - no może być ;)
13.Ingrid Idealist - no to doszczętnie wykończony - do poczytania tutaj, na razie go nie kupię;) Szukam czegoś innego :)


14.Adidas Free Emiotion - dostałam kiedyś od mojego K i cieszę się, że już go skończyłam ;D Ten zapach średnio mi przypadł do gust i nie kupię ponownie a raczej nie chcę go dostać :P
Lakiery mi zgęstniały  ich nie używam więc won do śmieci ;D
15.Golden Rose Paris - neonowy zielony 86 - bardzo słabe krycie i kiepska trwałość ;/
16.Miss Selene -dostałam od kogoś, okropne krycie i jeszcze okropniejszy kolor
17.Neon Fluo pomarańcz mój ulubiony ♥ do poczytania o nim tutaj i na pewno kupię na wiosnę ;)
18.Just IN od Ingrid nr 425 pokazywałam go tutaj, może kupię ponownie
19.Vollare Flash - dostałam od kogoś ale ta biel jest okropna, słabe krycie, potrzeba 4 warstw, poza tym tworzy grudki ;/


No to na tyle ;) 
Miałyście coś z tego?:)

  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze