Tydzień filmowy # 1

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:51

Hej kochane ;)
Na blogu Monnie widziałam posty typu 'filmowy piątek' podkradłam jej pomysł i tak powstał 'tydzień filmowy'- wybacz kochana :D ;**
Nie ukrywam jestem horror - maniaczką :D więc wybaczcie mi to :) czasem będzie dużo filmów z danego tygodnia czasem dwa, zależy :) A więc zapraszam na pierwszy tydzień filmowy :)



1. Milion sposób jak zginąć na Zachodzie (2014)
Świetna obsada, Theron, Neeson, Seyfried ale brak mu 'polotu' że tak powiem. Jest kilka dobrych śmiesznych momentów, ale jest dużo przegadania -.- wole jak się coś dzieje, główny aktor w ogóle mi się nie widzi w tej roli :O czy warty obejrzenia? dla mnie średniak, wszystkie dobre momenty zawarte w zwiastunie -.- Miała być komedia z 'jajem' wyszło dziwnie, sztywno.
Moja ocena: 4/10


2. Godzilla (2014)
Nie jestem fanką oryginału -.- ale oryginału nie przebito. Potwory, pół motyl pół nie wiadomo co -.- aktorzy chyba dobrani przypadkiem, 3 dobre sceny, zbyt dużo kombinacji z efektami, sztucznie sztucznie, ciężko się oglądało ;/ ale jeden plus za Godzillę podobną do oryginału a końcówka filmu? bezsensu! Widać, że film stworzony na siłę ;/ 
Moja ocena: 4,5/10


3. Torturowani ( 2010)
Film leci zaledwie 78 minut! dla mnie zbyt krótko ;/ gdy akcja się rozkręciła , film się skończył ;/ mimo, że pierwsza połowa filmu to nudziarstwo to tortury robiły wrażenie :O mocne sceny tortur to plus w tym przypadku więc nie dziwię się, że bohater wolał popełnić samobójstwo niż wrócić do nich na stół ... czyli co zrobią rodzice gdy zabijesz im dziecko
Moja ocena: 7/10


4. Diabelska przełęcz (2013)
Na tym filmie się rozczarowałam. Spodziewałam się mocnego kina ale to film, który krzyczy ' to nie oni zrobili'! Mimo wielu dowodów, nieścisłości, wątpliwości dziwię się, że można było skazać 3 nastolatków nie badając dowodów. Film oparty na prawdziwej historii. Firth niech lepiej gra w komediach a nie dramatach! :)
Moja ocena: 5/10


5. Sąsiedzi (2014)
Uśmiałam się jak nigdy! ;) Maleństwo urocze! :) Nie znoszę Efrona ale tu gra cymbała do kwadratu :D 'kumple przed dziewczynami' tsaa a robienie gipsowych MĘSKICH odlewów mnie powaliło ;D No ale odkryłam nowe ciacho czyli Pete ( Franco)! ♥ śmiało dziewczyny oglądajcie, dużo męskich ciał ;D No i całkiem dobra muzyka a sama bym chciała być na takiej imprezie
Moja ocena: 7/10

Oglądałyście coś z tego?;)

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarze