Przesyłka z Rosewholesale :)

By Rupieciarnia drobiazgów - 13:00

Cześć ;)
Dziś przedstawiam wam moją ostatnią przesyłkę ;) Kiedy w pewną niedzielę zobaczyłam na blogu Moniki klik, że wygrałam bon na 20 $ oniemiałam, cieszyłam się jak dziecko :D
Z początku chciałam sukienkę ale rozmiarówka jakaś dziwna -.-
nie jestem grubaską wejdę w rozmiar 36! :D ale oddychać nie mogę tsaa jestem posiadaczką dość pokaźnego biustu więc wolałam nie ryzykować ;) Więc co zamówiłam?;)
Wybrałam coś dla siebie i dla mojej sis, która w przyszłym miesiącu ma urodziny :)

Rzeczy które sobie wybrałam:


1 klik
2 klik

Pierwsza bluzka poszła do mojej siostry :)
Materiał bluzki jest śliski, jak moja sis nazwała 'firanowy' długość wcale nie jest taka jak na zdjęciu ;/ dla sis wzięłam rozmiar L i sięga jej do początku spodni, a nie do połowy pupy.  Sądzę, że te cekiny niedługo jej odpadną ;D Na bluzce po bokach są dwie zakładki, nie wiem po co ;D Dobra a teraz zdjęcia ;)



No a teraz moja koszulka w kropki :) moja jest białego koloru :) Materiał lekki, przewiewny,długość bluzki zdecydowanie się różni ale źle nie jest :) Po bokach ma drapowanie, które wcale się nie wyróżnia ;) W sumie na jedno ramię jej się nie zsunie :P Rękawy są dość krótkie - a pod nią będzie trzeba ubrać bokserkę ;)




No a teraz jakość przesyłki - przesyłkę dostałam w kopercie rozmiaru zeszytu szkolnego -.- Rzeczy są pokazane zaraz po wyciągnięciu - są strasznie wygniecione i w ogóle;/ A wykończenie rzeczy? Przy rękawkach, zszywkach wystawały nitki długości 5 c - 8 cm - chyba na szybkiego szyli-.- Przesyłkę dostałam 10 dni po złożeniu zamówienia. 

To moja 1 przygoda z tym sklepem, cieszę się z bonu i dobrze, że wzięłam to niż sukienkę ;) a Monice dziękuję bardzo! Miałyśmy dużo przejść z realizacją bonu ale cierpliwość Moniki, jej pomoc przyniosła skutek ;D Nie wiedziałam nawet że takie jaja mogą wyjść z kartą ;O

Przypominam o rozdaniu! ;)


P/s za 2 tygodnie planuję kolejne rozdanie: chcecie coś z kolorówki czy coś pielęgnacyjnego do ciała/ włosów?;)


  • Share:

You Might Also Like

22 komentarze