Post chwalipięty numer 2 ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:49

Uff, napiszę go jeszcze dziś ;)
A poza tym dobry wieczór :D
Z początku chciałam napisać jeden wielki post z paczkami ale części jeszcze nie mam ;/ a post wyszedł by tasiemcowaty :D Także dziś pokazuję wam moja wygraną w rozdaniu na blogu  Kasi klik:)


Kasia się przy paczce napracowała :) Całość była zapakowana w czerwony papier ;) Zanim pomyślałam, żeby zrobić zdjęcie paczce już rozrywałam papier - ach, my kobiety! ;)

No i po kolei co znalazłam w kartoniku ;)


Od lewej:
Soraya, krem na dzień i na noc hialuronowy mikrozastrzyk 30 + / Lirene krem pod oczy 40 + dla mamy ok, mimo że ma 50 lat to się nada ;D) / Bandi krem BB /  Eveline oliwka do skórek i paznokci / La Rosa Keratin Bomb/ LaciBios femina


Kremy do rąk:
The secret soap store ( jest! w końcu ja mam to co o czym mogłam tylko poczytać :P) / Balea - mój pierwszy produkt tej marki ♥ / Eveline młode dłonie ;)

Myślicie, że to wszystko? ;>
Nie, nie, nie patrzcie dalej :)



Eveline peeling do twarzy / tołpa antyperspirant do stóp / Virtual podkład - odcień podkładu do tiramisu, dla mnie zbyt ciemny także Kasiu zabrała mi go siostra ;) dla niej idealny :)


Oprócz tego wszystkiego w paczce miałam ponad 20 próbek wszelkiej maści ;D cień z Heanu, kredkę Virtual, maszynkę do golenia ;)

No i nie zapomnijmy o torbie z Maybelline! :)
Miałam ją dziś na wieczornych zakupach;) jest świetna ;)


Kasiu! Jeszcze raz Ci dziękuję :)
To była mega paczka ;D

Coś miałyście?;)

  • Share:

You Might Also Like

40 komentarze