FA floral protect poppy & blueball

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:03

Hej :)
Mimo, że upały już tak nie doskwierają ( może to i lepiej?) to dziś chciałabym wam powiedzieć słów kilka o dość znanym antyperspirancie ;) Na pewno spotkałyście go  na innych blogach :) Zostało mi jeszcze do napisania 4 recenzje antyperspirantów, dam radę, a co ;D
Przeczytajcie czy ten sprawdził się u mnie ;)


Gdyby nie promocja to normalnie bym nie kupiła, ja dałam nie całe 6 zł a normalnie patrząc teraz na ceny kosztuje 9 zł :)

Kilka słów od producenta:

Odkryj antyperspirant Fa Floral Protect Poppy & Blueball . Przyjazna dla skóry formuła z unikalną  technologią  uwalniania zapachu zapewnia 48h ochronę i uwalnianie  delikatnego , kwiatowego zapachu przez cały dzień. Przeciw plamom i śladom.

A więc .. 48h ochronę wrzućmy między bajki. Niestety ja nadmiernie się pocę i tu nie ukrywam nie dał rady ;/ ( chyba wrócę do swojej Rexony :)) Zapach jest, i utrzymuje się dłuższy czas, choć do około 2 godzin, jednak efektu brak ;/ Nie zostawia śladów i plam. Jednakże moja siostra miałam ten sam zapach i zużyła go w ciągu 3 tygodni - u niej się sprawdził;)

Skład:


Muszę przyznać, ze jest to jeden z najładniej pachnących antyperspirantów ;) Czuć w nim dużo kwiatów :D
Zapach dość przyjemny jednak mnie po jakimś czasie mnie irytował ;/ Mieszał mi się z perfumami ;/
Aerozol ma przyjazny wygląd, przykuwa wzrok. Dostępny jest w dwóch wersjach zapachowych. Jedyny minus tego jest brak zabezpieczenia przy dozowniku ;/ ale z tym spotkałam się tylko u Rexony i Adidasa :)


Sam dozownik problemu nie sprawia, nie zacina się ;) Jednak po jego zakupie , potrzebne było dużo siły by pierwszy raz 'cisnąć' ;D. Swój mam do połowy zużyty  i myślę, że oddam siostrze na wykończenie ;)
jednak więcej go nie kupię ;)


Szczerze jak nie macie problemu z potliwością to możecie brać i kupować ;)
Jeśli jednak macie tę przypadłość darujcie go sobie ;)
Piękny zapach to nie wszystko :)
Dostępny w prawie każdej drogerii, supermarkecie .
Pojemność 150 ml dostaniemy za cenę do 9 zł

Moja ocena: 3/5

Przypominam o rozdaniu! :)




  • Share:

You Might Also Like

38 komentarze