Neon ( prawie) idealny czyli o Editt Kosmetics słów kilka

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:31

Cześć! ;)
Opinia na temat tego lakieru nie chciałam się dzielić ;D ach taki samolub ze mnie! ;)
Aleeee... dostałam zlecenie na rehabilitację i masaże więc pazurki muszę skrócić :-(
Także zanim to zrobię pokazuje wam mojego neonka <3


Czyż nie jest piękny? <3 
ewidentnym minusem jest dostępność tych lakierów oraz brak nazw /numerów ;/


Pędzelek standardowy. Zapachu w ogóle nie czuć :O. Na pokrycie płytki paznokcia potrzeba minium 3 warstw. Lakier (mimo tylu warstw) bardzo szybko schnie. Niestety też bardzo szybko pojawiają się odpryski ... bo już na drugi dzień ;/ Nie barwi płytki i łatwo go zmyć ;) Lakier bardzo szybko pęka ;O nawet w ten sam dzień pokazują się na nim kreski, pęknięcia ;/ Wykończenie matowe ( na zdjęciach mam top coat z GR ;) dlatego taki błysk xD)

A tak wygląda: 



Lakier świetnie wygląda w ciemności <3 myślę, że na wieczorny wypad w sam raz jest ;)
Za 9 ml zapłaciłam 4 zł.
Dostępny w małych lokalnych drogeriach ( jak macie takie szczęście)
Lubię do niego wracać chociaż ma tyle wad.
Moja ocena: 2,5/5


  • Share:

You Might Also Like

23 komentarze