Lipcowe zakupy ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:12

Cześć ;)
ostatnią wypłacinę odebrałam, zakupy porobiłam ;)
Nie szalałam! o_O z braku pracy oszczędnie podeszłam do tego ;) 

Więc co upolowałam ?;)


Ale to nie wszytko;D po kolei:


Lakiery z sklepu '1001 drobiazgów' cena tylko 4 zł za sztukę, żółty już na pazurkach za jakiś czas wam go przedstawię;)


Z naszego marketu 'Spar' skusiłam się na chusteczki nawilżające Happy Fresh, cena 3,99 zł za 72 sztuki ;)
A no i w promocji były też antyperspiranty Fa, wszystkie rodzaje za 5,99 zł :)
ciekawe jak się sprawdzą ;)


W drogerii padło na farbę Palette jasna miedź, kolor już jest, średnio zadowolona jestem, szkoda że nie było mojej farby z Loreal'a ;( cena 11,70 zł
Musiałam kupić puder w kamieniu, obecny świeci pustką, wybrałam Ingrid Idealist, oczarował mnie pudełkiem <3, cena 7,00 zł


W Biedronce wrzuciłam do koszyka płatki kosmetyczne za 1,99 zł 
No i dwie książki - 'Córka żywiołu' brzmi fajnie, 'Dziewczyna w czerwonej pelerynie' film lubię ciekawe jak z książką będzie, każda za 9,99 zł ( swoją drogą dobrze że mój mnie odciągnął bo już w rękach miałam 5 innych książeczek:P )

Też wpadło mi coś z ubraniówki ;)
wszystko z naszego niedzielnego 'ryneczka' :-D

Neonowe różowe spodenki w kropki- tyle było kolorów tylko jakaś dziwna rozmiarówka ;O
cena 20 zł, p/s a tydzień temu szło kupić 2 pary takich za tą samą cenę , nie załapałam się szlag ;/


Sukienka idealna na lato z gumką pod biustem ;) sięga do połowy udka choć wydaje się dłuższa ;)
I wydaje się, ze ma dość głęboki dekolt, w rzeczywistości tak nie jest :)
cena 15 zł 

no i mój ulubiony prezent ♥ zapakowana w torbę ;D


a jest to ..... torebka ;D
 sprzedawczyni bez ogródek powiedziała 'podróbka KAZAR'A' wszystkie co ,miała tego typu poszły w przeciągu godziny o.O
a mi ją kupiła mamusia ♥♥
cena 55 zł



  • Share:

You Might Also Like

21 komentarze