Joanna Naturia / odżywka do włosów suchych i zniszczonych z miodem i cytryną

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:09

Hej ;)
Nadal upał -.- byłoby 25 stopni i starczy ale nieeeeeeee musi być więcej -.-
Dziś mam dla was recenzję odżywki ;)
Gdy trafiam na 'odżywkowy' bubel i widzę, że kłaczki są w złej kondycji zawsze sięgam po tą sprawdzoną odżywkę od lat :)


Pierwszą styczność z tą odżywką miałam będąc jeszcze w liceum, czyli kilka lat wstecz a dokładnie 5 :P
Od tego czasu wiem, że jest sprawdzona, nigdy nie zawiedzie ;)

Kilka słów od producenta:


Co do 'wspaniałych rezultatów' to wszystko jest jak najbardziej na tak! ;)
Włosy są miękkie, delikatnie pachną, nie ma problemu z ich czesaniem ;)
Odżywione i nawilżone? TAK! Po ostatniej odżywce moje włosy szybko się przetłuszczały - musiałam je myć prawie codziennie, po tej odżywce nawet po 2 - 3 dniach włosy są w dobrej formie ;)

Skład:


Dla mnie skład jest niejasny - nadal nie wiem co dobre a czego w  nich unikać ;P Mnie odżywka nie podrażnia ;) 


Nasz produkt mamy w plastikowej buteleczce w biało - żółte kolory - sympatyczne dla oka ;) Zamykanie mamy tu typu 'klik' - nie ma z nim żadnych trudności. Spokojnie możemy postawić je na 'głowie' przy czym wiemy, że wykorzystamy cały nasz produkt ;) Dozownik nie jest zbyt duży, ja zazwyczaj na moją długość włosów wyciskamy odżywkę 2 - 3 razy :) 


Konsystencja lekko biała ( patrząc na kształt jaki mi wyszedł przypomina mi się lekcja biologii :P), ciut lejąca, o przyjemnym zapachu ;) Zdecydowanie czuć miód! <3 Na włosy nakłada się ja szybko ;) Ja zazwyczaj po jej nałożeniu włosy zawijam w turban na kilka minut, po tym czasie całość spłukuje lodowatą wodą :) Po wysuszeniu włosów czujemy lekki zapach odżywki - włosy wyglądają zdrowo, są przyjemne w dotyku :)

Zdecydowanie polecam ją każdej z was! Jest to moje kolejne opakowanie i wiem, że nie raz jeszcze po nią sięgnę ;) Mamy jeszcze 2 wersje tych odżywek więc każda znajdzie coś dla siebie ;)
Ja jestem w pełni zadowolona z tego produktu :)
Za 200 g zapłacimy do 5 zł, w promocji nawet niecałe 3 zł! :)
Jest ogólnodostępna;)
Moja ocena: 5/5 ;)

  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze