Szybki post dla spóźnialskich czyli małe zakupy

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:07

Cały dzień w biegu, nie znoszę tego ;/ miała być recenzja ale za dużo pisania więc na szybko zakupy z ostatnich dni ;) ciuszków nie pokaże ponieważ lenistwo ma poziom 1555825652659 ;D

W lokalnych drogeriach padło na 3 rzeczy:


1. Mrs. Potter's szampon większa objętość lotos + kolagen - kupiłam bo pachniał mi 'herbatką' ;D zobaczymy jak się sprawdzi ;D
2. Naturia odżywka do włosów cytryna i miód - uwielbiam te odżywki ♥!
3. Ziaja activ  antyperspirant, Garnier się kończy więc na szybko potrzebowałam czegoś innego :)

No i w Biedronce dorwałam 2 rzeczy:


4. Ocenia lemon energy beza cytrynowa - słodko pachnie! takiego nie miałam ;D zazwyczaj sięgałam po żel mleko i miód ale jakaś odmiana się przyda :)
5. Bebeauty peeling do stóp z kwasami AHA - dziś pierwszy test ;)

Miałyście coś z tego?;)
Za tydzień odwiedzam Rossmanna w celu nabycia kolorówki, polecacie coś?:)

  • Share:

You Might Also Like

22 komentarze