Po egzaminowo... po Rossmannowo ...

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:01

Cześć! :)
czy tylko dla mnie ten dzień jest długi ? no może i tak , w końcu na nogach od 4 rano jestem -.- egzamin bez problemu , teraz tylko czekać do 28 sierpnia za wynikami, mam nadzieję, że łączyłyście się ze mną w bólu? ;D czuję że zdałam tą rehabilitację a z drugiej strony może mi zabraknąć do wymaganego 75 %, ale bądźmy dobrej myśli ! ;)

A korzystając z okazji, że pod moją szkołą medyczną jest Rossmann to i tam zajrzałam ;D listę zakupów miałam długą z czego udało mi się kupić tylko 2 rzeczy ;( W planach m. in były żele pod prysznic z Isany ale jest promocja i żadnego nie było ! nawet zwykłego delikatnego -.- no i lakiery z Rimmel by Rita Ora też pustka -.-

Więc co kupiłam?


1. Lovely lakier Baltic sand nr 7 - chciałam mieć jakąś Ibizę z tej firmy ale był tylko neonowy róż a taki już mam, więc postawiłam na delikatny błękit, takiego jeszcze nie miałam :) 8,59 zł
2. Isana pianka do golenia o zapachu brzoskwiniowym - na pewno ją znacie a jka nie to kiedyś wam ją przybliżę :) Moja ulubiona pianka <3 na dodatek jest w promocji tylko za 3,49 zł
3. Bielenda balsam do ust soczysta malina - mam masło wiśniowe, masełko do ust odradzałyście więc wzięłam balsam, nawet przez pudełko czuć maliny! <3 obecnie w promocji za 5,79 zł
4. Lovely maskara ''Pump up'' - jedna  z tych planowanych rzeczy, ostatni mój tusz był koszmarny a widziałam na wielu blogach, że ten jest zachwalany więc wpadł do koszyka, mam nadzieję, że i mnie zadowoli ;) 8,99 zł
5.  Miss Sporty So Matte Perfrect Stay - druga planowana rzecz ;) uwielbiam podkłady z Miss Sporty nigdy mnie nie zawiodły :) mimo, że w koszyku miałam nowość o Soray'i podkład ' StudioMatt'' to jednak zdecydowałam się na ten, i juz wiem że podjęłam dobry wybór ;) 15,99 zł

UWAGA!
Jeszcze dziś możecie skorzystać na 40% zniżkę na zakup męskich perfum, ja z tego nie skorzystam więc podaję tu komuś z was - kto pierwszy ten lepszy, może wam się akurat przyda ;)
Co trzeba zrobić?

1. wejdź na rossnet.pl/ekupony
2. zarejestruj się lub zaloguj
3. podaj poniższy numer z paragonu - czyli mój numer, który wam oddaję to:

25600640400111003

4. wpisz datę zakupów oraz ich sumę z paragonu a otrzymasz kod na zakupy z rabatem : 
data 25.06.2013 czas 13:01 łączna suma: 42,85 zł

Jeszcze tylko dziś, pamiętajcie - tylko jedna osoba może skorzystać ;)

  • Share:

You Might Also Like

29 komentarze