Paczuszkaa paczuszkuniaa paczunia! ;D

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:31

Z okazji dnia mamy na 'fanpejdzu' Czterech Pór Roku był organizowany konkurs na zdjęcie z mamą i jego opis dlaczego akurat to zdjęcie. Myślę sobie: 'Ruda, dawaj co Ci szkodzi?:)' no i dałam :D zdjęcie, którego moja mamuś nie cierpi a dzięki, któremu znalazłam się w gronie 15 szczęśliwców :D No i dziś dotarła do mnie moja wygrana paczuszka <3 


Pierwszą osobą, która ją dorwała była moja siostra a kysz a kysz a kysz :D a w paczuszce było ta ta ta dam...


Cierpliwości, jeszcze momencik ;D
Na początek wam pokażę preparaty do pazurków( uff fajnie, że je tam znalazłam bo u nas dostępne nie są ;/)


1. Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek ( z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków)
2. Przyspieszacz wysychania lakieru do paznokci ( olej ze słodkich migdałów)
3. Zmywacz do paznokci w żelu gliceryna + olejek lemongrass
4. Ekspresowy żel do usuwania skórek 

No i znalazło się też coś do pielęgnacji a mianowicie ...


1. Krem do rąk glicerynowy z oliwą z oliwek intensywnie nawilżający
2. Oliwkowy krem przeciwzmarszczkowy z kompleksem roślinnym rewitalizującym skórę - coś dla mamy ♥
3. Ujędrniający balsam do ciała  z kompleksem Ecodermine dla suchej skóry
4. Balsam do ciała brązujący dla jasnej karnacji
5. Krem do rąk i paznokci  z kompleksem witamin (regenerujący)
A tu możecie poczytać o kremie z wiśnią japońską tej firmy ----> klik

Jestem zaskoczona zawartością paczki, nie spodziewałam się tylu rzeczy! :) Już nie mogę się doczekać testowania :)

dziękuję firmie Cztery pory Roku za wyróżnienie w konkursie! ;)

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze