Pierwsze majowe zakupy :)

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:14

Uff w końcu mogę coś napisać :) W piątek mój chłopak zrobił mi niespodziankę i zabrał mnie na zakupy ♥ nie kupiłam tego co chciałam, planowałam pójść do Rossmanna no ale tym razem wszystko wybierał on ;D na pierwszy rzut poszły lakiery do paznokci :D


W drogerii Natura od 9 - 21.05( o ile dobrze pamiętam :P)trwa promocja '1+1' i dotyczy tylko lakierów :) kupując dwa lakiery, tańszy dostajemy gratis ;)
wybrałam:

Essence effect 09 hey mister sandman 8,99 zł
Bell fashion color 309 8,99 zł 

moje wybrane gratisy:

Essence color & go 162 dare it nude cena regularna 6,99 zł
Sensique strong & trendy nails with tefpoly 148 cena regularna 5,99 zł

Nie mogę się doczekać aż zacznę zabawę z nimi ♥ 
no ale każdy zasługuje na osobną notkę a to mam nadzieję wkrótce nastąpi :)

no i ciuchy ;) padło na bluzkę z Reserved

cena 29,99 zł szkoda, że ostatnia sztuka :( liczyłam że znajdę jeszcze jakąś z Małą Mi ;D

No i bluzka oversize z 'bazarku' jeszcze nieprzekonana do niej jestem, cena 70 zł

No to tyle ;) lakiery już czekają na testowanko a razem z moim mumineczkiem mamy nadzieję, że wasz weekend też był owocny :D




  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze