Majowe zakupy część 2 ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:06

Przyszła pora (tym razem) na same zakupy kosmetyczne ;D
Długo miałam dylemat co kupić, no ale w końcu mam prawie wszystko :)

Na pierwszy ogień idzie:


Od lewej:
1. Joanna szampon z olejkiem arganowym - po raz pierwszy dostępny u nas, kupiony z ciekawości, cena 6.90 zł 
2. L'oreal Paris P78 Pure Paprika  - mój ulubiony kolor ♥ miałam już go kilka razy i ponownie wracam, jednak w nim czuję się najlepiej ;) Na pewno spotkałyście się z ta farbą ;) Jutro już będzie na mojej głowie...again ;D cena 27,90 zł
3. Joanna body Naturia, nawilżający balsam do ciała z truskawką - skusił mnie zapach! ♥na tle pozostałych się wyróżniał ;) no i to, że pierwszy raz się z nim spotykam;) cena 5,20 zł
4. Ziaja, krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea - ostatnia sztuka a, że tani był to grzech nie skorzystać ;) cena 3,30 zł 

No i czas na mniejsze 'zakupki';)


5. Wibo Celebrity Nails 07 Pastel Love - piękny kolor! ♥ widziałam u nas go w 7 odcieniach i myślę, że pójdę po kolejne kolorki ♥ ( oczywiście mój chłopak stwierdził, że kupienie 5 lakieru w miesiącu to przesada :P) cena 3,50 zł
6. Golden Rose nr 128 - pierwszy raz skusiłam się na pomadkę, i uff kamień z serca mi spadł jak w domu okazało się, że kolor stworzony dla mnie ;D cena 6,29 zł
7. Ados cosmetics  bezacetonowy zmywacz do paznokci wiśnia - odstawiłam mój 'stary' na jego korzyść, obym tego nie żałowała ;) cena 2,99 zł 

Oczywiście jak tylko wszystko nabierze swojego czasu będzie tu rzetelnie opisane ;) 
Przynajmniej dołożę wszelkich starań do tego :P

Znacie coś z tego? może macie?;)

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze