Dove Silk Dry Antyperspirant w aerozolu

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:17

Zanim skusiłam się na Garnier Invisible, moim towarzyszem niedoli był właśnie wyżej wymieniony antyperspirant ;)
Czas na to by go ocenić ;)

Od producenta:
Dove Silk Dry Antyperspirant w aerozolu zapewnia skuteczną ochronę przed poceniem, pielęgnację wrażliwej skóry pod pachami oraz piękny, delikatny zapach.
Zawiera ekstrakty czystego jedwabiu - naturalną substancję nawilżającą.


Skład: Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool

Plusem tego jest brak alkoholu ;), Podobno działa przez 48 godzin co jest bujdą na resorach ;D. Zapach jest delikatny, porównywalny jako 'pudrowo-kremowy'. Zawiera też 1/4 kremu nawilżającego.


Do rzeczy: zapach przyjemny, choć utrzymuję się około godziny - dwóch. Przy większym poceniu jest nieskuteczny, a utrzymujący się zapach zmieszany z potem jest po prostu nie do zniesienia :(. Śladów na ubraniu nie zauważyłam, jednak zostawia lekki, biały ślad na skórze. Wchłania się wolno, odczekiwałam do 5-7 minut aż całkowicie wysechł. No i najważniejsze nie podrażnił mojej skóry :)


Naciskamy na guzik otoczony pomarańczową gumką - czułam wtedy, że ta otoczka strasznie się ściąga ;/


Bądź co bądź jest bardzo wydajny i starcza na długo.Cena regularna u nas to 15 zł, ale zdarza się w promocji za 9 .
Raczej już do niego nie wrócę ;)
Moja ocena: 3,5/5 :)


  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze