Come back! czyli czeka mnie dużo roboty :)!

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:31

Och! Dawnooo mnie nie było baaaaaaaaaardzo dawno o_O ale blog pozostał, raz go usuwałam, potem przywracałam 'kobieta zmienną jest' ;) sumiennie obiecuję będę pisać! :) nie wiem dla kogo, na pewno dla siebie by zająć czymś czas :) będą zmiany, spore zmiany, tylko nie wiem czy na dobre wyjdą ;P
Ostatnio wzięłam się za czytanie - coś co naprawdę kocham i pochlania mnie bez reszty! :)

Na początek poszedł 'Dom nocy' tom 7,8 i 9 ;) ach dużo Starka, mało Erika no ale czekam na kolejne tomy aż podeśle mi kuzyn:) swoja drogą ciekawe czy będzie ekranizacja? :)

zaraz potem seria 'Gone', 5 i ostatni tom 6 - z tym mam przygodę od liceum i długo czekałam na te dwie części - bardziej pokręconych historii nie czytałam :P

a w kolejce już czeka King i Masterton ♥ 

czytaliście coś z tego? co obecnie macie w biblioteczce? chętnie się dowiem :)

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze